El green marketing aplicado a las compañías aéreas
Visualitza/Obre
Autor/a
Molist Seguranyes, Pau
Data de publicació
2022-06Resum
El green marketing és un conjunt d’activitats de màrqueting a les que moltes empreses recorren
per transmetre els esforços i compromisos amb el medi ambient i la transició ecològica, aplicat
al seu model de negoci. Durant els últims anys, múltiples companyies aèries s’han sumat a
aquesta pràctica, com a conseqüència als canvis en hàbits de consum dels passatgers i la
creixent preocupació per la conservació del medi ambient. Aquest estudi té com a objectiu
conèixer, quines són les conseqüències i com es percep en la ment dels consumidors la utilització
d’aquestes tècniques i veure quines implicacions pot tenir el green marketing des d’un punt de
vista estratègic a la indústria de l’aviació comercial, i especialment per a les principals operadores
als aeroports catalans.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/