Browsing Grau en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació by Issue Date
Now showing items 41-60 of 142
-
Discriminación laboral de Cataluña en el proceso de selección de personal
(2020)L'objectiu d'aquest treball és fer l'estudi de la discriminació laboral en el procés de selecció a Catalunya. S'estudia el panorama laboral actual a nivell espanyol, així com la situació a nivell de ... -
Criteris de gestió de l’Economia del Bé Comú a un ajuntament
(2020)El nom de l’autora d’aquest treball de fi de grau és Maria Glòria Salvañá Martínez estudiant d’Administració i Direcció d’Empreses de la universitat Tecnocampus de Mataró. L’objectiu del TFG és ... -
Choice Creación de una agencia de marketing con escuela de formación para talentos digitales
(2020)Este proyecto tiene como objetivo principal el estudio y la elaboración de un plan de negocio para la posterior puesta en marcha de Choice, una Agencia Creativa para PYMES que incorpora una Academia ... -
Estudio de los determinantes del descuento en los alquileres
(2020)Els habitatges són actius amb preus molt elevats, i no obstant això que tota persona necessita per a viure. El preu dels habitatges és una de les principals preocupacions a l'hora de llogar o comprar ... -
El estudio del efecto marco y las diferencias en el efecto del coste 0 en las decisiones de consumo de coreanos y españoles
(2021)El present treball té com a objectiu conèixer el comportament de consum quan el biaix cognitiu de la gratuïtat o efecte del cost zero entra en joc en una decisió de consum, i al seu torn, identificar ... -
Anàlisi de viabilitat de l’obertura d’un hotel Axel a València
(2021)Aquest treball de final de grau, es tracta d’un projecte d’intervenció per la cadena hotelera, Axel Hotels, de la qual sóc treballador i m’han encarregat, analitzar la viabilitat d’obrir un hotel nou ... -
L’Evocative. Creation of a digital marketing agency based on Instagram Chatbots
(2021)The aim of the work is to create a digital marketing agency based and focused on Instagram Chatbot technology. To justify the entire paper, one could start comparing tons of data and provide evidence that ... -
Treball final de grau pla de màrqueting: Click&Party l’aplicació per cercar oci nocturn
(2021)Document del Treball de Final de Grau Pla de Màrqueting elaborat per l’Arnau Marzà Falceto, titulat Click&Party, l’aplicació per cercar oci nocturn. És un document on es realitzà un pla de màrqueting ... -
Western and Asian Bitcoin exchange premiums and discounts
(2021)Bitcoin has become more popular over time and it is in the media spotlight every week. As in any other industry, the biggest player in a certain market will be the one that dictates its future direction. ... -
Creación de un e-commerce de venta de gorras: Hilemon
(2021)El objetivo principal de este proyecto es estudiar y desarrollar un plan de negocio para el lanzamiento de Hilemon, un e-commerce enfocado en el sector retail, especializado en la venta de gorras. Después ... -
Cooperatives i internacionalització: Estudi DO Montsant
(2021)El següent estudi presenta un objectiu principal que es analitzar el procés d’internacionalització de les cooperatives i poder veure si es troben amb més dificultats que una empresa mercantil per ... -
Sutra BCN: The creation of the first luxury concierge agency in Barcelona
(2021)Sutra Barcelona is born to change the people’s mindset of the city of Barcelona. It wants to provide a unique and ultra-highly customized service for all the tourists willing to have an outstanding ... -
TRAISE: Viajes Sorpresa
(2021)Aquest projecte té com a objectiu l'elaboració d'un pla de negoci per a analitzar la viabilitat de Traise i desenvolupar la seva proposta de valor. Traise és una empresa que ofereix la combinació de ... -
Relationship between socio-economic indicators and happiness using a cross-country analysis (2010-2019)
(2021)En aquest article s’investiga les relacions entre la felicitat d’un indret i els factors socioeconòmics, des d’una perspectiva macro. Tot i que les diferències entre països relacionades amb el terme ... -
Els efectes de la covid-19 en la demanda turística de la província de Barcelona
(2021)Actualment el món en la seva totalitat es troba immers en la pandèmia del virus denominat covid-19, i aquesta està causat grans afectacions. S’estima que l’activitat turística serà una de les activitats ... -
El rol de la demanda en l’aplicació de l’economia circular en el sector del Packaging a Catalunya
(2021)L’economia circular esdevé una oportunitat per a que les empreses siguin més sostenibles i facin un ús eficient dels recursos. En el cas del packaging, s’observa l’ocasió de millorar la gestió dels ... -
Food&Care: Creación de un software y app de salud nutricional
(2021)Este proyecto tiene como objetivo principal el estudio y la elaboración de un plan de empresa para posterior puesta en marcha de Food&Care, un software y aplicativo móvil para profesionales liberales ... -
Fartø Barcelona: Creación de un eCommerce de moda masculina
(2021)Aquest Treball de Fi de Grau mostra el procés de creació de Fartø Barcelona una empresa de comerç electrònic del sector de la moda. Al llarg del Pla d’Empresa s’han desenvolupat aspectes fonamentals ... -
Percepción de los vehículos eléctricos frente vehículos de combustible convencional
(2021)El present treball pretén investigar quina és la percepció dels vehicles elèctrics davant de vehicles de combustible fòssil, per descobrir si s’està aconseguint un canvi de mentalitat en la població ... -
Plataforma de compraventa de productos pasados de temporada y de segunda mano: Plan de empresa Sherit
(2021)Estamos inmersos en un mundo digital omnipresente y en evolución continua. Vivimos en un mundo de constante cambio, donde ha ido mejorando nuestra calidad y estilo de vida, hecho que dio paso al ...