Browsing Grau en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació by Issue Date
Now showing items 21-40 of 142
-
Solidarity march: event organization and other editions’ improvements
(2020)Avui dia, el món de l’organització de curses està saturat. Citant l’article El gran negoci de les carreres populars: a on van a parar els diners: “A Espanya, se celebren prop de 4.000 curses a l’any, ... -
Les sortides professionals del Grau en AdE i GI de l'ESCSE des d'una perspectiva de gènere
(2020)La incorporació de la perspectiva de gènere es considera una eina per canviar les relacions de desigualtat i, en conseqüència, trobar l’equitat de gènere per garantir la igualtat d’oportunitats. En ... -
Plan de marketing de eventos enológicos
(2020)L'enoturisme, que és aquell turisme pel qual la seva prioritat és el vi i la seva cultura, està de moda i ha crescut en els últims anys. Catalunya és una de les comunitats autònomes que més posa en valor ... -
La transició de la indústria tèxtil cap a l'economia circular: la percepció dels consumidors en la roba de segona mà
(2020)Aquest estudi és una investigació realitzada per determinar la gran problemàtica del canvi climàtic que provoca la industria tèxtil, classificada com la segona més contaminant del planeta. A cada una ... -
Job satisfaction and its link with mental health in Catalonia
(2020)The relationship between job satisfaction and mental health is an object of intense research. The present study aims to determine the existence of a statically significant relationship between job ... -
Plan de negocio Orbis Guides
(2020)Orbis Guides és una idea de negoci innovadora que pretén digitalitzar el sector de les guies de viatge i introduir-se al mercat com a principal guia de viatge de la ciutat de Barcelona. L'objectiu ... -
Overconfidence and decision-making in Financial Markets
(2020)This study aims to expand the knowledge of the effects of overconfidence on decision-making in financial markets. Particularly, on the effects of overconfidence levels in general knowledge question and ... -
Crec coliving al Maresme: projecte emprenedor
(2020)El projecte té com a finalitat proporcionar una nova línia de negoci a la, ja existent, empresa CREC, una empresa especialitzada en el mercat dels coworkings o oficines compartides a Barcelona i ... -
Noves tendències per la contractació d'allotjaments turístics: anàlisi de tipologies per les destinacions Calella i Santa Susanna
(2020)Amb l’objectiu d’obtenir dades sobre com és el turista, com i qui organitza la seva estada, els percentatges d’establiments que prefereix i finalment tria juntament amb les dues hipòtesis del projecte ... -
Boho Ecohostel: pla de negoci d’un hostel sostenible a Tenerife
(2020)BOHO ECOHOSTEL és un oasis de sostenibilitat dins el panorama turístic de Tenerife. És l’alternativa al turisme massificat, les platges plenes i els mars de plàstic. A base d’energies renovables, ... -
TFG Activitats físiques “Viabilitat projecte Jungle Gym a Barcelona”
(2020)El treball realitzat aborda la posada en marxa d’un Box a l’aire lliure en què es realitzaran classes dirigides bora el mar a la platja de Mataró. Es troba en un marc de realització d’un pla d’empresa ... -
Consustur: Creació duna consultoria estratègica de turisme sostenible a Catalunya
(2020)Aquest projecte consisteix en la creació d’una consultoria estratègica especialitzada en turisme sostenible a Catalunya, amb la qual es vol aconseguir reduir l’impacte negatiu que l’activitat turística ... -
El paper de les empreses d’Economia Social en la sostenibilitat del sector turístic
(2020)L’actual importància del sector turístic en l’economia catalana és indiscutible. No obstant això, cal remarcar els impactes negatius que aquest genera tant a la societat com al medi ambient. En aquest ... -
Estudio del impacto socioeconómico del Campeonato de España Láser Máster 2019
(2020)En la actualidad, el deporte es una industria muy relevante e importante tanto por su impacto económico como por su impacto social. Tanto es así que, en España, dicha industria supone un 1,44% del total ... -
Creació d'una empresa que gestiona rutes turístiques sostenibles
(2020)CATarsi és un projecte empresarial que persegueix apropar als ciutadans a un tipus de turisme interior, oferint un servei de rutes turístiques sostenibles i col·laborant amb fundacions dintre de la ... -
Pla d’intervenció: pla de màrqueting de l’empresa UNI GAUDIUM
(2020)En aquest document es presenta el pla de màrqueting de l’empresa UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments iviatgesdurant ... -
Growtrip: pla de màrqueting
(2020)El present projecte consisteix en la realització d’un pla de!màrqueting de l’empresa Growtrip, una agència online de viatges educacionals per universitaris. Al ser una empresa nova, l’objectiu és donar ... -
Promotion in a Corporation: is your position affected by your gender?
(2020)Gender equality has been one of the most important discussion topics of this century. Considering that the labor market is an environment that can be regulated through governmental policies, it is ... -
Estudio de los factores determinantes de la elección Mallorca como destino turístico
(2020)Hi ha certs factors que determinen l'elecció de la destinació turística i depenent del tipus de viatger els factors que afecten la seva elecció són diferents. El present treball pretén estudiar els ... -
Bizer swimwear: el mundo de la moda se viste de verde
(2020)En los últimos años la sostenibilidad se ha vuelto una tendencia en todos los ámbitos, pero con mayor impacto en el sector de la moda, debido a que es la segunda industria más contaminante del planeta. ...