Browsing Grau en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació by Issue Date
Now showing items 61-80 of 142
-
Projecte emprenedor: Fenrir
(2021)Segons dades de l’Organització Mundial del Turisme (OMT), el 2019 es va registrar un flux de desplaçament internacional de 1.400 milions de persones. Això equival a una cinquena part de la població ... -
Impact of political communication on our behaviour
(2021)Aquest estudi pretén avaluar la importància dels estils de comunicació durant les crisis, centrant-se en la pandèmia del COVID-19. S'analitza el comportament i la confiança en la gestió del Govern a ... -
La música no convencional, las preferencias musicales y el big data en la publicidad
(2021)La música i les preferències musicals influeixen en l'atenció prestada cap al reclam publicitari. La música popular és la que més s'utilitza en la publicitat, però, no s'ha estudiat la predisposició ... -
Pla de màrqueting de l’empresa organitzadora del festival “We Love Festival”
(2021)Aquest projecte consisteix en el disseny d’un pla de màrqueting per al projecte de negoci de WeLove Festival: una promotora musical que organitza un festival de música. L’objectiu del pla és donar a ... -
Explaining stock market returns: Evidence from the Dow Jones Industrial Average Index
(2021)Determinar què influeix en el preu de mercat de valors sempre ha atret l'atenció dels investigadors, específicament mitjançant la utilització d'índexs com el Dow Jones i l'S&P 500. Per explicar els ... -
Family business: Analysis and propositions
(2021)Partint de l’interès per l’empresa familiar i el seu futur, s’ha plantejat conèixer millor les seves principals característiques i necessitats. Després d’un estudi global de l’empresa, s’ha procedit ... -
Estrategias de desarrollo empresarial: El caso GoPro
(2021)Todas las empresas experimentan diversas etapas que muestran su evolución en el tiempo. Para poder mantenerse competitivas en el mercado deben diseñar todo tipo de estrategias para diferenciarse de ... -
Anàlisis dels beneficis econòmics de pertànyer a una associació comercial a Barcelona: Cas d’estudi de l’Eix Comercial de la Sagrada Família
(2021)Barcelona sempre ha estat una ciutat on l'activitat comercial ha tingut un paper molt rellevant tant en l'àmbit social com en l'econòmic. Aquest treball tracta d'explicar els avantatges econòmics, ... -
Hoverbike world championship
(2021)This Final Degree Project is written and produced by Marc Sabaté Baranera, a former student in Tecnocampus. The main abilities he has are, he is very analytical and understands deeply all he is ... -
Impact of COVID-19 on the consumption of video games and Esports
(2021)El sector dels videojocs i dels eSports són dues indústries que han portat un creixement molt ràpid en els últims anys gràcies, en part, a les noves tecnologies, i que també s'han vist afectades per ... -
Destination Branding: formes de valorar una marca turística
(2021)A dia d’avui manca el càlcul quantitatiu d’una marca turística. És per això, que l’objectiu de l’estudi tracta sobre l’obtenció d’una valoració monetària de la Marca Turística de Catalunya a partir ... -
Anàlisi de l’impacte de la formació en competències transversals en l’ocupabilitat dels doctors del Pla de Doctorats Industrials
(2021)En aquest TFG es vol estudiar l’impacte de la formació en competències transversals dels doctorats i doctorades del Pla de Doctorats Industrials en la probabilitat de tenir una millor ocupació professional ... -
Anàlisi de l’impacte econòmic d’un esdeveniment de fotografia: el cas del festival Revela’t
(2021)L’objectiu d’aquest treball és determinar l’impacte econòmic directe, indirecte i induït que genera el festival de fotografia Revela’t 2020 de Vilassar de Dalt mitjançant les Taules Input-Output de ... -
Laying the foundations of TecnoCampus' digital transformation
(2021)Navigating through a volatile digital era, the adoption of new business models is crucial to survive within the market. Covid-19 has accelerated the path towards the Digital Transformation (DT) of all ... -
Nike, JUST RE-DO IT!: Replantejant l’estratègia social corporativa
(2021-06)L’objectiu principal d’aquest treball final de grau és l’organització d’un esdeveniment amb el lema de JUST RE-DO IT, amb la finalitat de millorar i crear un impacte positiu en la imatge i reputació ... -
Pla d'empresa: Restaurant Kao Bella
(2021-06)El present projecte té com a objectiu determinar tots els processos de creació d’una empresa del sector de la restauració i fer l’estudi de la viabilitat per determinar la factibilitat del restaurant ... -
Ever S.L.: E-commerce de bisutería
(2021-06)El sector de la joieria cada vegada és més ampli i divers, juntament amb el món de l'ecommerce, de manera que l'objectiu principal d'aquest treball final és obrir pas a el món empresarial amb la creació ... -
Changes in company’s value during Covid-19
(2022)This project’s objective is to analyse the effect that the Covid-19 pandemic has had on different airlines. To do so, two different methods will be applied, the discounted cashflow method and the ... -
Anàlisi del comerç internacional entre Mèxic i Espanya a l’època Trump
(2022)Els últims anys, hi ha hagut canvis determinants a l’economia internacional. Tenint en compte la globalització, el que succeeix a un país pot afectar a altres, inclús al món sencer, i aquesta incertesa ... -
Análisis del impacto económico de un festival de cine: El caso del Festival Internacional de Cine Fantástico de Cataluña
(2022)El objetivo de este trabajo es determinar el impacto económico directo, indirecto e inducido que genera el Festival Internacional de Cine Fantástico de Cataluña, celebrado en Sitges, en sus ediciones ...