Now showing items 232-251 of 329

    • El papel del branded content en el sector de la moda online. 

      López Martínez, Sílvia (2018)
      Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector de la moda online. Se ...
    • El paper de les empreses d’Economia Social en la sostenibilitat del sector turístic 

      Muro Mauri, Paula (2020)
      L’actual importància del sector turístic en l’economia catalana és indiscutible. No obstant això, cal remarcar els impactes negatius que aquest genera tant a la societat com al medi ambient. En aquest ...
    • PEES: PROJECTE EDUCATIU D’EMPRENEDORIA SOCIAL 

      Purtí Gonzàlez, Josep (2017)
      Creació d’un projecte educatiu d’emprendoria social. A partir de l’anàlisi de la situació actual del mercat de l’emprenedoria i concretant en l’emprenedoria social, l’anàlisi dels premis i reconeixements ...
    • La percepció del salari emocional dels treballadors espanyols 

      Moros Vivas, Anna; Serrano Massaneda, Aina (2023)
      El salari emocional fa referència a totes aquelles retribucions no monetàries que incrementen el benestar humà dels treballadors. En els darrers anys, s’ha consolidat com a una de les estratègies més ...
    • Percepción de los vehículos eléctricos frente vehículos de combustible convencional 

      Galisteo Cañellas, Marina (2021)
      El present treball pretén investigar quina és la percepció dels vehicles elèctrics davant de vehicles de combustible fòssil, per descobrir si s’està aconseguint un canvi de mentalitat en la població ...
    • La performance logística en el crecimiento económico en los países avanzados 

      Matías Baibuch, Iván (2022)
      Desde su aparición, el concepto de logística ha ido ganando importancia tanto en las estrategias empresariales como en las políticas públicas. Investigadores han estudiado cómo el desarrollo logístico ...
    • La perspectiva de gènere en el patrocini del futbol femení 

      Balletbò Porta, Carla; Turrats Jiménez, Carla (2022)
      L'interès per l'esport femení en general i el futbol femení en particular ha experimentat un creixement important d'atracció a escala mundial. Cada cop més, les marques estan apostant per patrocinar ...
    • PHOOD: projecte d’emprenedoria 

      Garcia Carmona, Laia; Huguet Aregall, Clàudia (2020)
      PHOOD és un projecte emprenedor que integra la innovació i les últimes tendències del sector de la restauració, oferint serveis que satisfan les necessitats dels segments implicats. Hi intervé un element ...
    • Pla d'actuació per la promoció econòmica de Mataró 

      Fernández, Elena; Martínez, Sandra
    • Pla d'empresa: Element Mediterrani 

      Campillo Fischer, Daniela; Esteban Gallego, Eva (2022)
      En aquest projecte es crea un pla de negoci per l’empresa Element Mediterrani; una empresa dedicada al sector de l’oci i les activitats aquàtiques i nàutiques, ubicada a la platja de Llevant de Santa ...
    • Pla d'empresa: Restaurant Kao Bella 

      Macià Gonzalez, Carla (2021-06)
      El present projecte té com a objectiu determinar tots els processos de creació d’una empresa del sector de la restauració i fer l’estudi de la viabilitat per determinar la factibilitat del restaurant ...
    • Pla de Màrqueting - Wedding Planner 

      Garriga Elorduy, Estel; Palau Sagalés, Ariadna (2022)
      El present treball de final de grau comprèn el desenvolupament d’un pla de màrqueting per Wedding Planet. Una empresa de nova creació basada en l’organització personalitzada d’esdeveniments nupcials ...
    • Pla de màrqueting de l’empresa organitzadora del festival “We Love Festival” 

      Segú Vila, Maria; Ticó Torres, Cristina (2021)
      Aquest projecte consisteix en el disseny d’un pla de màrqueting per al projecte de negoci de WeLove Festival: una promotora musical que organitza un festival de música. L’objectiu del pla és donar a ...
    • Pla de Màrqueting Element Mediterrani 

      Campillo Fischer, Daniela; Esteban Gallego, Eva (2022)
      En aquest projecte es crea el Pla de Màrqueting i Comunicació de l’empresa Element Mediterrani, una empresa de nova creació dedicada a la realització d’activitats aquàtiques i nàutiques a la Platja ...
    • Pla de màrqueting JESUS PEIRO 

      Grabalós Porcel, Gala; Torras Cebrian, Emma (2023)
      Aquest document recull un pla de màrqueting realitzat per a la firma de moda nupcial JESUS PEIRO. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la firma, la competència ...
    • Pla de màrqueting per l’escape room Soulbound 

      Campos Zarcos, Judit (2022-06)
      Aquest document recull un pla de màrqueting per l’escape room Soulbound, de l’empresa Habitació 13. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la sala, la competència ...
    • Pla de màrqueting per un grup de restaurants 

      Blanch Cantera, Marc Andrew (2020)
      Introducció. La motivació d’aquest projecte és la d’aportar elements per a una millora del pla de màrqueting de tres restaurants de l’illa de Menorca: l’Isabella Beach Club, l’Ivette Beach Club i el ...
    • Pla de negoci d'un partit polític creat per joves 

      Casanovas Vidal, Ester (2019)
      Aquest treball de fi de grau s’exposa la creació d’un partit polític des de la base. La seves dues característiques clau son: que està creat per joves i que defensa els drets dels grups minoritaris Sorgeix ...
    • Pla Director de Turisme de la Pobla de Segur, Conca de Dalt i Baix Pallars 2023-2027 

      Palomar Fuertes, Yago (2023)
      L’elaboració d’aquest pla turístic s’ha portat a terme amb l’objectiu d’identificar les necessitats que té la Pobla de Segur, Conca de Dalt i Baix Pallars per desenvolupar-se com una destinació ...