Browsing Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa by Title
Now showing items 150-169 of 329
-
La gastronomia al Maresme: Determinants de la satisfacció i la despesa dels turistes
(2022-06)En aquests temps en els que el sector turístic es veu amenaçat per les conseqüències de la pandèmia de la Covid-19, el turisme gastronòmic emergeix com a potencial revifador degut al seu paper com a ... -
Generation Z Customers’ ethical perception of the new marketing strategies
(2021)Les noves tecnologies de l’era de la informació estan posant poderoses eines en mans de totes les organitzacions, i els prenedors de decisions sovint s’enfronten a problemes ètics i estàndards morals ... -
Gestió de l'èxit: governança i organització. El cas de la cooperativa Som Energia
(2017)Som Energia és una cooperativa de consum que produeix i comercialitza energia de fonts 100% renovables. Fundada l'any 2010, en pocs anys ha aconseguit més de 37.000 socis i facturar al voltant de 30 ... -
Gestión logística de los residuos metálicos
(2020)En el present treball es pretén analitzar els principals motius pels quals en la indústria dels residus metàl·lics li és difícil exportar la mercaderia en determinats moments als principals països ... -
Google com a font d'informació en els processos electorals: estudi de les eleccions generals del 26J
(2018)El següent treball d’investigació té com a objectiu analitzar l’ús i l’impacte de Google com a font d’informació en un procés electoral. Per dur-lo a terme s’analitzarà l’evolució de les pàgines de ... -
Gravity Model: The Commercial Exchange between Spain and Germany
(2022)The Gravity Model is a highly useful tool to study international trade between countries and understand which the factors are affecting it. Spain and Germany are two European Union countries with ... -
El green marketing aplicado a las compañías aéreas
(2022-06)El green marketing és un conjunt d’activitats de màrqueting a les que moltes empreses recorren per transmetre els esforços i compromisos amb el medi ambient i la transició ecològica, aplicat al seu ... -
Growtrip: creació d’una agència online de viatges educatius per universitaris
(2020)El document presenta el pla d’empresa de GROWTRIP, una agència de viatges online enfocada en oferir experiències personalitzades als universitaris segons el seu àmbit d’estudi. L’empresa pretén cobrir ... -
Growtrip: pla de màrqueting
(2020)El present projecte consisteix en la realització d’un pla de!màrqueting de l’empresa Growtrip, una agència online de viatges educacionals per universitaris. Al ser una empresa nova, l’objectiu és donar ... -
GVC: un análisis de país y sectorial: el caso de España
(2018)Aquest treball de final de grau persegueix identificar, mesurar i analitzar l’impacte dels distints elements en el que es descompon el valor afegit contingut en les exportacions brutes totals de les ... -
Hacia una movilidad más sostenible
(2022-06)Actualment hi ha una tendència global creixent cap a restriccions més estrictes, tant pel que fa a emissió de gasos contaminants com pel que fa al consum d'energia. Així mateix, l'adopció generalitzada ... -
Happiness and Social Network Sites: are people learning how to use SNS’s in order to increase their happiness?
(2020)A causa de el creixent ús de les xarxes socials els individus s'enfronten a una nova variable que afecta les seves relacions interpersonals i, per tant, a la seva felicitat. Mitjançant les dades ... -
HOMEYOU
(2018)El negoci de les PropTech és el futur de les immobiliàries. PropTech és un sector d’activitat compost per aquelles start-ups que combinen un component tecnològic amb l’aportació de valor al món ... -
Hoverbike world championship
(2021)This Final Degree Project is written and produced by Marc Sabaté Baranera, a former student in Tecnocampus. The main abilities he has are, he is very analytical and understands deeply all he is ... -
How Additive Manufacturing is shaping Global Supply Chains
(2021)La Manufactura Aditiva (MA), término desencadenado de la impresión 3D, está guiando al sector de la automoción, el cual es el primer inversor de la UE en I+D, hacia una industria más sostenible, ... -
How could a circular supply chain management help to advance circular economy?
(2022)Sustainability is a crucial topic globally, so it is necessary to adapt human life to the necessity of the Earth because it is already harmed severely. Therefore traditional economy cannot be continued ... -
How To Decor: La web multifunció
(2021)Aquest projecte té com a objectiu principal l'estudi i elaboració d'un pla de negoci per introduir-lo en el mercat. How To Decor és una web multifunció on trobar els serveis i continguts necessaris per ... -
La Identitat Corporativa com a estratègia per a l’empresa SMI 2000
(2020)L’objectiu d’aquest projecte d’intervenció és la creació d’una nova identitat corporativa per a l’empresa SMI 2000, renovada, adequada als seus valors i així aconseguir comunicar amb la imatge tot el ...