Browsing Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa by Title
Now showing items 94-113 of 329
-
EasyRoom
(2023)Anar-se'n d'Erasmus és una gran oportunitat que molts estudiants volen viure, però no sempre és tot tan fàcil i trobar allotjament és un dels grans problemes en què s'enfronten a l'hora de voler ... -
Efecte socioeconòmic del consum d’alcohol i tabac en els joves a partir de la pandèmia COVID-19
(2022-06)El consum i les conductes de risc relacionades amb l'alcohol i el tabac entre els joves, constitueixen un dels majors problemes de la salut pública física i psicològica actuals, ja que s'inicien cada ... -
Els efectes de la regulació del lloguer a Catalunya
(2023)La llei de regulació del lloguer pretén regularitzar i estabilitzar el sector immobiliari. La seva finalitat és protegir els inquilins, establir límits als increments abusius del preu de lloguer i ... -
Els efectes de la covid-19 en la demanda turística de la província de Barcelona
(2021)Actualment el món en la seva totalitat es troba immers en la pandèmia del virus denominat covid-19, i aquesta està causat grans afectacions. S’estima que l’activitat turística serà una de les activitats ... -
Els efectes de la regulació del lloguer a Catalunya
(2023)La llei de regulació del lloguer pretén regularitzar i estabilitzar el sector immobiliari. La seva finalitat és protegir els inquilins, establir límits als increments abusius del preu de lloguer i ... -
Els efectes dels descomptes en la demanda del consumidor
(2022-06)El comportament dels consumidors es veu, molts cops, afectat o influenciat. Un dels factors que més intervé durant el procés de compra i que fa que la conducta del client sigui més irracional són els ... -
La efectividad del marketing de redes sociales en el sector de la música.
(2018)El objetivo de este trabajo es descubrir si las redes sociales son una herramienta de marketing efectiva para los músicos, y en caso afirmativo, revelar cuáles son las mejores herramientas o metodologías ... -
Elaboració d'un pla estratègic de turisme sostenible a la Costa Brava
(2020)La Costa Brava és un dels territoris amb més atractiu turístic, tant nacional com internacional, de tota Catalunya. Es tracta d’una destinació amb una gran riquesa patrimonial, però a causa de l’alta ... -
Elaboració d'un plan de màrqueting: Projecte Dona'm Ales
(2020)A Espanya, cada any es diagnostiquen més de 1.200 casos de càncer infantil, però al considerar-se una malaltia minoritària, no es compta amb els recursos suficients per estudiar al col·lectiu més ... -
Elaboración plan de marketing para la agencia de marketing con escuela de formación para talentos digitales: Choice Plan de marketing
(2020)El presente Trabajo de fin de Grado (TFG), comprende el diseño de un Plan de Marketing para el Proyecto Emprendedor Choice: una Agencia Creativa con Academia Digital de formación para talentos ... -
EOQ: Optimizing price and order quantity for growing items with imperfect quality and carbon restrictions
(2021)Aquest treball de final de grau busca crear un model de gestió d’inventari basat en el format EOQ (ordre econòmica de quantitat) que optimitza el cicle de l’inventari així com el preu final dels ... -
¿Es indiferente medir el éxito musical a través de conciertos, discos o streamings?
(2022)El present treball presenta l'estudi de l'èxit musical en l'actualitat mesurat mitjançant la venda de discos físics, l'assistència als concerts i les escoltes en streaming. L'estudi s'emmarca en treballs ... -
Estalent
(2022-06)En aquest treball final de grau es fa una declaració formal d’una idea de negoci. Aquest negoci, el nom del qual és Estalent, intenta agilitzar la contractació de personal en empreses amb alta rotació ...