Generation Z Customers’ ethical perception of the new marketing strategies
View/Open
Author
Aslaner, Doğa
Publication date
2021Abstract
Les noves tecnologies de l’era de la informació estan posant poderoses eines en mans de totes les organitzacions, i els prenedors de decisions sovint s’enfronten a problemes ètics i estàndards morals sense precedents que envolten les seves pràctiques. Aquest estudi és d’interès per a organitzacions que planegen integrar dues estratègies de màrqueting amb potencials creixents: Big Data i Neuromarketing. A través d’una recerca qualitativa de les percepcions ètiques, aquesta investigació ofereix informació sobre les diferents preocupacions i arguments que els clients de la Generació Z poden tenir respecte a l’ètica de màrqueting. Les seves aportacions es categoritzen i analitzen sota les teories de l’ètica normativa; deontologia i utilitarisme. Els resultats extrets ofereixen suggeriments des de les dues teories que les organitzacions han de tenir en compte abans d’integrar aquestes tècniques en la seva estratègia.
Document Type
Project / Final year job or degree
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/