Generation Z Customers’ ethical perception of the new marketing strategies
Visualitza/Obre
Autor/a
Aslaner, Doğa
Data de publicació
2021Resum
Les noves tecnologies de l’era de la informació estan posant poderoses eines en mans de totes les organitzacions, i els prenedors de decisions sovint s’enfronten a problemes ètics i estàndards morals sense precedents que envolten les seves pràctiques. Aquest estudi és d’interès per a organitzacions que planegen integrar dues estratègies de màrqueting amb potencials creixents: Big Data i Neuromarketing. A través d’una recerca qualitativa de les percepcions ètiques, aquesta investigació ofereix informació sobre les diferents preocupacions i arguments que els clients de la Generació Z poden tenir respecte a l’ètica de màrqueting. Les seves aportacions es categoritzen i analitzen sota les teories de l’ètica normativa; deontologia i utilitarisme. Els resultats extrets ofereixen suggeriments des de les dues teories que les organitzacions han de tenir en compte abans d’integrar aquestes tècniques en la seva estratègia.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/