Show simple item record

dc.contributor.authorAslaner, Doğa
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-09-20T13:46:17Z
dc.date.available2021-09-20T13:46:17Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/597
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractLes noves tecnologies de l’era de la informació estan posant poderoses eines en mans de totes les organitzacions, i els prenedors de decisions sovint s’enfronten a problemes ètics i estàndards morals sense precedents que envolten les seves pràctiques. Aquest estudi és d’interès per a organitzacions que planegen integrar dues estratègies de màrqueting amb potencials creixents: Big Data i Neuromarketing. A través d’una recerca qualitativa de les percepcions ètiques, aquesta investigació ofereix informació sobre les diferents preocupacions i arguments que els clients de la Generació Z poden tenir respecte a l’ètica de màrqueting. Les seves aportacions es categoritzen i analitzen sota les teories de l’ètica normativa; deontologia i utilitarisme. Els resultats extrets ofereixen suggeriments des de les dues teories que les organitzacions han de tenir en compte abans d’integrar aquestes tècniques en la seva estratègia.ca
dc.format.extent49 p.ca
dc.language.isoengca
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.otherÈtica del màrqueting, ètica del Big Data, ètica del neuromàrquetingca
dc.titleGeneration Z Customers’ ethical perception of the new marketing strategiesca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorCarratalà Pérez, Pau


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint