Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorAslaner, Doğa
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-09-20T13:46:17Z
dc.date.available2021-09-20T13:46:17Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/597
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractLes noves tecnologies de l’era de la informació estan posant poderoses eines en mans de totes les organitzacions, i els prenedors de decisions sovint s’enfronten a problemes ètics i estàndards morals sense precedents que envolten les seves pràctiques. Aquest estudi és d’interès per a organitzacions que planegen integrar dues estratègies de màrqueting amb potencials creixents: Big Data i Neuromarketing. A través d’una recerca qualitativa de les percepcions ètiques, aquesta investigació ofereix informació sobre les diferents preocupacions i arguments que els clients de la Generació Z poden tenir respecte a l’ètica de màrqueting. Les seves aportacions es categoritzen i analitzen sota les teories de l’ètica normativa; deontologia i utilitarisme. Els resultats extrets ofereixen suggeriments des de les dues teories que les organitzacions han de tenir en compte abans d’integrar aquestes tècniques en la seva estratègia.ca
dc.format.extent49 p.ca
dc.language.isoengca
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.otherÈtica del màrqueting, ètica del Big Data, ètica del neuromàrquetingca
dc.titleGeneration Z Customers’ ethical perception of the new marketing strategiesca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorCarratalà Pérez, Pau


Ficheros en el ítem

 
 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir