Browsing Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa by Title
Now showing items 207-226 of 329
-
Mak: Pastry with Passion
(2022-06)This project idea consists of a bakery located in Calella, Barcelona, focused on producing and selling baked goods inspired by East Slavic recipes with an ethnic and folk spice. Mak, a sole proprietorship ... -
La Masía & Events
(2018)La Masia & Events se lanza al mercado como una nueva línea de negocio de Camping La Masia. Se caracteriza por ofrecer a sus clientes actividades de carácter familiar dentro de un camping, destinado a ... -
Els Mega Projectes en turisme: L’impacte social i cultural del Tren Maia de Mèxic
(2022)Els últims anys hi ha hagut un augment de la consciència dels impactes del turisme, sorgint la necessitat d’aplicar models sostenibles. En aquest treball s’analitza el mega projecte Tren Maia de Mèxic, ... -
Mejora del proceso de gestión de inventario en la empresa Vallfirest
(2023)Actualmente, la gestión de inventario en una empresa representa uno de los aspectos o áreas que son fundamentales, para ofrecer un nivel de servicio a sus clientes a la vez que se pueda garantizar una ... -
Mendsi
(2022)The idea for Mendsi results from considerations made about the sustainable fashion economy. The traditional fashion economy is a very profit-oriented industry, which usually is directed to a mass market ... -
La millora en el subministrament a les farmàcies gràcies a la Logística. El cas de Fede Farma
(2022-06)Aquest treball està centrat en la distribució i emmagatzematge del sector farmacèutic, un sector que mou una quantitat immensa de capital. La correcta distribució i emmagatzematge d’aquest tipus de ... -
Moonbox
(2018)Les MOONBOX són unes capses pensades per dones embarassades o mares recents, que a través d’un model per subscripció, s’envien cada trimestre al domicili de la mare. -
Multiculturalism in Europe and how it will affect consumption
(2018)Thanks to my travels, in recent years I have had the opportunity to meet new countries, cultures, languages and people. At the same time that I was entering the world of marketing, I have been gradually ... -
La música no convencional, las preferencias musicales y el big data en la publicidad
(2021)La música i les preferències musicals influeixen en l'atenció prestada cap al reclam publicitari. La música popular és la que més s'utilitza en la publicitat, però, no s'ha estudiat la predisposició ... -
Navegació àrtica: efectes i conseqüències de l’obertura de rutes polars degut al canvi climàtic
(2022-06)En aquesta investigació es volen estudiar els efectes i conseqüències que l’obertura de rutes polars a la navegació comercial degut al canvi climàtic pot tenir sobre l’actual xarxa de transport marítim ... -
New opportunities during the process of achieving carbon neutrality in China
(2022)In promoting carbon neutrality in China, eliminating low-end capacity in energy and power generation, decarbonization will be the ultimate response to the demands of corporate business models, ... -
Nike, JUST RE-DO IT!: Replantejant l’estratègia social corporativa
(2021-06)L’objectiu principal d’aquest treball final de grau és l’organització d’un esdeveniment amb el lema de JUST RE-DO IT, amb la finalitat de millorar i crear un impacte positiu en la imatge i reputació ... -
El Niu Cooperativa: una proposta d’allotjament rural
(2020)El present projecte consisteix en l’estudi de la viabilitat de la creació d’una cooperativa d’allotjament turístic rural a Vallbona de les Monges (l’Urgell, Lleida), mitjançant la realització d’un pla ... -
Noves tendències per la contractació d'allotjaments turístics: anàlisi de tipologies per les destinacions Calella i Santa Susanna
(2020)Amb l’objectiu d’obtenir dades sobre com és el turista, com i qui organitza la seva estada, els percentatges d’establiments que prefereix i finalment tria juntament amb les dues hipòtesis del projecte ... -
ONSTYLE: Desenvolupament d’una revista de moda digital
(2022)ONSTYLE és una revista digital que neix per entretenir i donar empenta als petits comerços nacionals. El seu objectiu principal és convertir-se en una revista digital i buscador de moda únic. En aquest ... -
Onstyle: Desenvolupament d’una revista de moda digital
(2022)Onstyle és una revista digital que neix per entretenir i donar empenta als petits comerços nacionals. El seu objectiu principal és convertir-se en una revista digital i buscador de moda únic. Aquest ... -
Openning a Gym in Barcelona
(2022-06)The purpose of this project is to analyze the viability and profitability of building a gym in the outskirts of Barcelona, starting from the detection of a need in the market; the lack of spacious gyms ...