Mostra el registre parcial de l'element
Development of an Abstracted Network and Synchronization System for Online Games in Unity
dc.contributor.author | Secchi Tarrés, Francisco | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Departament d'Indústries Culturals | ca |
dc.date.accessioned | 2025-09-24T07:30:40Z | |
dc.date.available | 2025-09-24T07:30:40Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/3193 | |
dc.description | Treball de fi de grau - 2024-2025 | ca |
dc.description.abstract | Aquest projecte presenta el desenvolupament d’un “framework” de xarxes d’alt nivell per a Unity, amb l’objectiu de simplificar la creació de jocs multijugador. Dissenyat per ser modular i extensible, permet als desenvolupadors crear sessions de joc en línia i definir regles de sincronització pròpies. Sota el nom de SimpleNet, s’ha desenvolupat un paquet de Unity anomenat SimpleNet, i s’han implementat amb èxit tres escenes diferents utilitzant la llibreria com a exemple de la seva viabilitat. | ca |
dc.format.extent | 85 p. | ca |
dc.language.iso | eng | ca |
dc.rights | Attribution-ShareAlike 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject.other | Jocs en línia, SimpleNet, Unity | ca |
dc.title | Development of an Abstracted Network and Synchronization System for Online Games in Unity | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Perea Ros, Ricard |