Development of an Abstracted Network and Synchronization System for Online Games in Unity
Ver/Abrir
Autor/a
Fecha de publicación
2025Resumen
Aquest projecte presenta el desenvolupament d’un “framework” de xarxes d’alt nivell
per a Unity, amb l’objectiu de simplificar la creació de jocs multijugador. Dissenyat per
ser modular i extensible, permet als desenvolupadors crear sessions de joc en línia i
definir regles de sincronització pròpies. Sota el nom de SimpleNet, s’ha desenvolupat
un paquet de Unity anomenat SimpleNet, i s’han implementat amb èxit tres escenes
diferents utilitzant la llibreria com a exemple de la seva viabilitat.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Inglés
Palabras clave
Páginas
85 p.
Nota
Treball de fi de grau - 2024-2025
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/