Browse by
Recent Submissions
-
Desarrollo de mecánicas de juegos de factoría con “ECS for Unity”
(2025)Aquest projecte se centrarà en el desenvolupament de mecàniques de jocs de factoria utilitzant Unity clàssic i Unity ECS, que posteriorment es compararan els dos resultats per analitzar els seus ... -
Development of an Abstracted Network and Synchronization System for Online Games in Unity
(2025)Aquest projecte presenta el desenvolupament d’un “framework” de xarxes d’alt nivell per a Unity, amb l’objectiu de simplificar la creació de jocs multijugador. Dissenyat per ser modular i extensible, ... -
Trasllat dels gegants de Mataró a models 3D estilitzats per a un videojoc de dispositius mòbils
(2025)Els gegants, unes figures populars arrelades al territori i que n’expliquen la història, no compten amb representació dins del món dels videojocs. En aquest treball s’estudia el rerefons dels gegants ... -
Disseny d’un serious game per al tractament de la depressió per a joves d’entre 14 i 18 anys
(2025)Aquest treball final de grau té com a objectiu dissenyar i justificar un videojoc seriós per a adolescents d’entre 14 i 18 anys, amb la finalitat de promoure el benestar emocional enfornt de la ... -
Análisis comparativo de la producción de videojuegos en distintos géneros mediante User Story Mapping
(2025)L'objectiu principal d'aquest estudi és investigar la relació que té la producció de videojocs d'un mateix gènere i, en conseqüència, concloure si hi ha un ordre òptim de producció. Per fer l'estudi ... -
Factores de riesgo y prácticas de mitigación en la estimación de esfuerzo en Scrum aplicados al desarrollo de videojuegos
(2025)Aquest projecte analitza els principals factors de risc que afecten l’estimació d’esforç en projectes de videojocs amb Scrum. A partir de la bibliografia, es seleccionen pràctiques de mitigació i ... -
Análisis del impacto de las medidas de accesibilidad
(2025)Aquest treball té com a objectiu analitzar l’impacte de diverses mesures d’accessibilitat en el rendiment i en l’experiència d’usuari de jugadors no discapacitats. Per fer això, s’ha emprat un ... -
Unity and Game Development Tooling: Use of Visual Graph for the development of Behavior Tree-based AI
(2025)Aquest projecte està enfocat a desenvolupar una eina visual per a la creació d'intel·ligència artificial basada en arbres de comportament en Unity amb la API experimental de Graph View. Aquest document ... -
Creating a unity framework for Scriptable Object Driven Development (SODD)
(2024)Aquest projecte investiga i amplia un enfocament innovador sobre l’ús de ScriptableObjects com a base per l’arquitectura de videojocs a Unity. L’objectiu és crear un framework que implementi aquestes ... -
Luces sobre Oregón: recreación del fenómeno OVNI en los 60
(2024)Aquest treball es centra en la creació d’escenaris en 3D ficticis per explorar de manera tematitzada el fenómen ovni al Pacífic Nord-oest Americà durant la dècada dels 60, amb un émfasi especial en ... -
Estudio de viabilidad económica y financiera de una empresa consultora especializada en monetización de videojuegos
(2024)Aquest treball té com a objectiu principal el desenvolupament d'un pla de negoci destinat a avaluar la viabilitat i rendibilitat d'un projecte empresarial per a una consultoria especialitzada en ... -
Ontologia dels Immersive Sim
(2024)La recerca acadèmica sobre els Immersive Sim és poc abundant i existeixen definicions contradictòries sobre els mateixos. Aquest treball té l’objectiu de desenvolupar un estudi ontològic dels Immersive ... -
Del entretenimiento a la restricción: explorando clasificaciones de contenido para adultos en videojuegos
(2024)L'objectiu d'aquest projecte és comparar i equiparar les categories més altes de classificació de videojocs, en concret comparar les categories Mature i Adults Only per definir on és el límit entre ... -
Desarrollo e implementación de un sistema de matchmaking open source
(2024)L'objectiu principal d'aquest treball és desenvolupar un sistema de matchmaking de codi obert per agilitzar el procés de creació de videojocs en línia. Com a part de l'objectiu principal, també ... -
Disseny de nivells de jocs d’acció i aventura: la sobresimplificació de les dinàmiques clàssiques del gènere
(2024)Aquest projecte aborda la incorporació creixent de metodologies de videojocs de rol als jocs d'acció-aventura actuals difuminant així les característiques distintives d'aquest últim gènere. Analitzant ... -
Kungfu i el seu trasllat estilitzat a l’animació 3D
(2024)En aquest projecte es realitzarà una investigació que busca fusionar dues formes d'art amb l'objectiu de potenciar les seves respectives qualitats: l’art marcial del kungfu i l'animació estilitzada. ... -
Creación de una herramienta para integrar sistemas de toma de decisión basados en utilidad
(2024)Aquest projecte planteja crear una eina que serveixi com a base i entorn sobre el qual poder construir i modelar la lògica de presa de decisions d'aquells agents de joc controlats per la computadora. ... -
The building blocks of blocks: understanding the design behind building games through the analysis of user-generated content
(2024)Aquest treball de final de grau és una examinació del què serà finalment definit com a jocs de construcció. Prenent com a referència fenòmens culturals com LEGO i el seu predecessor digital, Minecraft, ... -
Desenvolupament d’una eina per la implementació d’accessibilitat a Unity
(2024)Aquest projecte se centra en el disseny i desenvolupament d’un asset per Unity que permeti implementar opcions d’accessibilitat per persones amb diferents tipus de discapacitats. Al llarg d'aquest procés, ... -
Guideline and a set of heuristics for the development of video game user-generated content editors
(2024)L'impacte del contingut generat per l'usuari (UGC) en la indústria dels videojocs ha estat monumental, ja que els esforços col·laboratius dels usuaris han donat lloc a la creació de jocs de gran ...