Browse by
Collections in this community
Recent Submissions
-
Desarrollo de mecánicas de juegos de factoría con “ECS for Unity”
(2025)Aquest projecte se centrarà en el desenvolupament de mecàniques de jocs de factoria utilitzant Unity clàssic i Unity ECS, que posteriorment es compararan els dos resultats per analitzar els seus ... -
Development of an Abstracted Network and Synchronization System for Online Games in Unity
(2025)Aquest projecte presenta el desenvolupament d’un “framework” de xarxes d’alt nivell per a Unity, amb l’objectiu de simplificar la creació de jocs multijugador. Dissenyat per ser modular i extensible, ... -
Trasllat dels gegants de Mataró a models 3D estilitzats per a un videojoc de dispositius mòbils
(2025)Els gegants, unes figures populars arrelades al territori i que n’expliquen la història, no compten amb representació dins del món dels videojocs. En aquest treball s’estudia el rerefons dels gegants ... -
Disseny d’un serious game per al tractament de la depressió per a joves d’entre 14 i 18 anys
(2025)Aquest treball final de grau té com a objectiu dissenyar i justificar un videojoc seriós per a adolescents d’entre 14 i 18 anys, amb la finalitat de promoure el benestar emocional enfornt de la ... -
Análisis comparativo de la producción de videojuegos en distintos géneros mediante User Story Mapping
(2025)L'objectiu principal d'aquest estudi és investigar la relació que té la producció de videojocs d'un mateix gènere i, en conseqüència, concloure si hi ha un ordre òptim de producció. Per fer l'estudi ... -
Factores de riesgo y prácticas de mitigación en la estimación de esfuerzo en Scrum aplicados al desarrollo de videojuegos
(2025)Aquest projecte analitza els principals factors de risc que afecten l’estimació d’esforç en projectes de videojocs amb Scrum. A partir de la bibliografia, es seleccionen pràctiques de mitigació i ... -
Análisis del impacto de las medidas de accesibilidad
(2025)Aquest treball té com a objectiu analitzar l’impacte de diverses mesures d’accessibilitat en el rendiment i en l’experiència d’usuari de jugadors no discapacitats. Per fer això, s’ha emprat un ... -
Unity and Game Development Tooling: Use of Visual Graph for the development of Behavior Tree-based AI
(2025)Aquest projecte està enfocat a desenvolupar una eina visual per a la creació d'intel·ligència artificial basada en arbres de comportament en Unity amb la API experimental de Graph View. Aquest document ... -
Cómo vender una película. análisis y actualización del marketing cinematográfico en España
(2025)Aquest treball estudia tot el procés de promoció d’una pel·lícula a Espanya, des dels elements del màrqueting que s’apliquen a les eines i els Mitjans que s’utilitzen. A causa de la poca informació ... -
Técnicas narrativas audiovisuales en la retención de la audiencia en YouTube
(2025)Aquest treball explora el paper de les tècniques narratives audiovisuals en la retenció d'audiència i la creació d'una marca personal en YouTube, mitjançant la creació d'un primer vídeo i desenvolupament ... -
Sin Rostro: exploración y creación de una serie fotográfica documental de antiretratos
(2025)Aquest treball de fi de grau explora la possibilitat de retratar sense mostrar el rostre a través d’una sèrie fotogràfica documental. Mitjançant una metodologia d’investigació-creació, s’analitzen ... -
Creació de la identitat de marca i estratègia de contingut per a un foodtruck
(2025)Aquest Treball de Final de Grau se centra en el rol de dissenyador gràfic en la creació d’una identitat visual per a un foodtruck inspirat en l’estètica dels videoclubs. L’objectiu és construir una ... -
Análisis de la romantización de series y películas de ficción basadas en True Crime
(2025)En aquest treball, s'examinen diversos elements narratius que apareixen en sèries i pel·lícules de ficció inspirades en fets reals amb l'objectiu d'identificar els aspectes del guió que podrien ... -
Rockumentaries i la seva relació amb el mode observacional: evolució i transformació
(2025)Aquest treball examina l’evolució del subgènere documental conegut com a rockumentary a través del mode observacional, comparant quatre documentals de diferents dècades. L’objectiu principal és ... -
Rosari Comunitari: creació d’un prototip d’aplicació mòbil per a l’oració del rosari en comunitat de manera virtual
(2025)Aquest projecte presenta un prototip d’aplicació mòbil realitzat amb Figma, que permet adaptar l’experiència de l’oració del Rosari en comunitat a l’àmbit virtual, aprofitant les capacitats que ... -
Documental Cine Capri: un cas de resistència enfront del model de multisala
(2025)Aquest treball explora la resistència del Cinema Capri, un dels últims cinemes de sala única de gran aforament de Catalunya, davant la transformació dels models d’exhibició i els canvis en el consum ... -
Dismorfestesia: haciendo visible un trastorno mental a través de un cortometraje de Stop Motion
(2025)Aquest Treball de Fi de Grau té com a objectiu la realització d'un curtmetratge en Stop Motion que doni visibilitat a l'impacte del trastorn dismòrfic corporal (TDC) en la salut mental i física. A ... -
Impune. Exploració del thriller psicològic amb la figura del psicòpata com a protagonista: ideació d’una sèrie i escriptura del seu capítol pilot
(2025)Impune és un projecte audiovisual que explora els elements del thriller psicològic a través d’una sèrie protagonitzada per un psicòpata. L’estudi i l’anàlisi dels recursos d’aquest subgènere, així ... -
El mindfulness en un cortometraje animado
(2025)El present Treball de Fi de Grau consisteix en un curtmetratge mut d’animació 2D, elaborat amb la tècnica de cel animation aplicada a l’actualitat. La intenció és representar visualment una de les ... -
El montaje como herramienta de manipulación en el thriller psicológico: investigación y aplicación de patrones de montaje en un capítulo piloto del subgénero
(2025)Aquest treball de fi de grau se centra en el muntatge com a eina de manipulació en el thriller psicològic, analitzant la seva capacitat per a influir en la construcció narrativa i la resposta emocional ...

