Creació de la identitat de marca i estratègia de contingut per a un foodtruck
View/Open
Author
Publication date
2025Abstract
Aquest Treball de Final de Grau se centra en el rol de dissenyador gràfic en la creació d’una
identitat visual per a un foodtruck inspirat en l’estètica dels videoclubs. L’objectiu és construir
una identitat de marca mitjançant la combinació del disseny gràfic i l’storytelling per aconseguir
destacar en entorns temporals i altament competitius. A través d’un procés de recerca creativa
i definició conceptual, s’ha donat forma a una marca amb personalitat pròpia. Per reforçar la
identitat visual, s’ha desenvolupat una estratègia de continguts digitals per a xarxes socials amb
l'objectiu de potenciar la connexió amb el públic.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Pages
106 p.
Note
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/