Creació de la identitat de marca i estratègia de contingut per a un foodtruck
Ver/Abrir
Autor/a
Fecha de publicación
2025Resumen
Aquest Treball de Final de Grau se centra en el rol de dissenyador gràfic en la creació d’una
identitat visual per a un foodtruck inspirat en l’estètica dels videoclubs. L’objectiu és construir
una identitat de marca mitjançant la combinació del disseny gràfic i l’storytelling per aconseguir
destacar en entorns temporals i altament competitius. A través d’un procés de recerca creativa
i definició conceptual, s’ha donat forma a una marca amb personalitat pròpia. Per reforçar la
identitat visual, s’ha desenvolupat una estratègia de continguts digitals per a xarxes socials amb
l'objectiu de potenciar la connexió amb el públic.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Páginas
106 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/