Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorLuque Barroso, Pablo Antonio
dc.date.accessioned2025-07-25T09:26:44Z
dc.date.available2025-07-25T09:26:44Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3087
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest Treball de Final de Grau se centra en el rol de dissenyador gràfic en la creació d’una identitat visual per a un foodtruck inspirat en l’estètica dels videoclubs. L’objectiu és construir una identitat de marca mitjançant la combinació del disseny gràfic i l’storytelling per aconseguir destacar en entorns temporals i altament competitius. A través d’un procés de recerca creativa i definició conceptual, s’ha donat forma a una marca amb personalitat pròpia. Per reforçar la identitat visual, s’ha desenvolupat una estratègia de continguts digitals per a xarxes socials amb l'objectiu de potenciar la connexió amb el públic.ca
dc.format.extent106 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherBranding, identitat visual, foodtruckca
dc.titleCreació de la identitat de marca i estratègia de contingut per a un foodtruckca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorPinel Cabello, Francisco José


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir