Development of an Abstracted Network and Synchronization System for Online Games in Unity
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2025Resum
Aquest projecte presenta el desenvolupament d’un “framework” de xarxes d’alt nivell
per a Unity, amb l’objectiu de simplificar la creació de jocs multijugador. Dissenyat per
ser modular i extensible, permet als desenvolupadors crear sessions de joc en línia i
definir regles de sincronització pròpies. Sota el nom de SimpleNet, s’ha desenvolupat
un paquet de Unity anomenat SimpleNet, i s’han implementat amb èxit tres escenes
diferents utilitzant la llibreria com a exemple de la seva viabilitat.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Anglès
Paraules clau
Pàgines
85 p.
Nota
Treball de fi de grau - 2024-2025
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/