Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 41-60 de 72
-
The Indie Code: Creación de una plataforma online para distribución y venta de juegos independientes
(2021)El proyecto emprendedor The Indie Code, tiene como objetivo estudiar la viabilidad de la posible creación de una empresa enfocada en la programación de una plataforma virtual para alojar videojuegos de ... -
How To Decor: La web multifunció
(2021)Aquest projecte té com a objectiu principal l'estudi i elaboració d'un pla de negoci per introduir-lo en el mercat. How To Decor és una web multifunció on trobar els serveis i continguts necessaris per ... -
Generation Z Customers’ ethical perception of the new marketing strategies
(2021)Les noves tecnologies de l’era de la informació estan posant poderoses eines en mans de totes les organitzacions, i els prenedors de decisions sovint s’enfronten a problemes ètics i estàndards morals ... -
Sport-Racket Management: Plan estratégico para consolidación y crecimiento
(2021)La crisis epidemiológica provocada por la expansión del Coronavirus SARS-Cov-19, provoca en pleno 2020 una situación de incertidumbre generalizada en el sector deportivo y por consiguiente a la industria ... -
Bizer swimwear: el mundo de la moda se viste de verde
(2020)En los últimos años la sostenibilidad se ha vuelto una tendencia en todos los ámbitos, pero con mayor impacto en el sector de la moda, debido a que es la segunda industria más contaminante del planeta. ... -
Pla de màrqueting per un grup de restaurants
(2020)Introducció. La motivació d’aquest projecte és la d’aportar elements per a una millora del pla de màrqueting de tres restaurants de l’illa de Menorca: l’Isabella Beach Club, l’Ivette Beach Club i el ... -
Presa de decisions del turista-consumidor. La influència EWOM
(2020)Aquest treball té com objecte estudiar sobre si l’eWOM (el boca-orella electrònic) és un component no racional de les decisions que prenen els individus. Amb aquesta finalitat, es pretén investigar ... -
Plan de marketing Orbis Guides
(2020)Orbis Guides és una idea de negoci innovadora que pretén digitalitzar el sector de les guies de viatge i introduir-se al mercat com a principal guia de viatge de la ciutat de Barcelona. L'objectiu ... -
Connecting Start-ups: Pla de Màrqueting
(2020)Es presenta Pla de Màrqueting per al projecte emprenedor Connecting Start-ups: Innovació Oberta entre Corporates i start-ups. Es detalla el procés de captació de clients, proveïdors i aliats clau a ... -
Campanya electoral d'un nou partit polític d'àmbit estatal
(2020)En aquest treball de fi de grau s’exposa la creació i desenvolupament de la precampanya i campanya electoral d’un partit polític espanyol de nova creació. S’han tingut en compte els valors i la ideologia ... -
Elaboración plan de marketing para la agencia de marketing con escuela de formación para talentos digitales: Choice Plan de marketing
(2020)El presente Trabajo de fin de Grado (TFG), comprende el diseño de un Plan de Marketing para el Proyecto Emprendedor Choice: una Agencia Creativa con Academia Digital de formación para talentos ... -
La Identitat Corporativa com a estratègia per a l’empresa SMI 2000
(2020)L’objectiu d’aquest projecte d’intervenció és la creació d’una nova identitat corporativa per a l’empresa SMI 2000, renovada, adequada als seus valors i així aconseguir comunicar amb la imatge tot el ... -
Elaboració d'un plan de màrqueting: Projecte Dona'm Ales
(2020)A Espanya, cada any es diagnostiquen més de 1.200 casos de càncer infantil, però al considerar-se una malaltia minoritària, no es compta amb els recursos suficients per estudiar al col·lectiu més ... -
Projecte sobre la creació d’un pla de màrqueting per l’empresa Tunap Sports
(2020)Amb aquest projecte es pretén crear una estructura sòlida per l’empresa Tunap Sports i la seva corresponent implementació en un mercat molt competitiu, trobant les estratègies idònies i el públic ... -
Reusa: creación de un e-commerce de ropa de segunda mano
(2020)Reusa és una botiga e-commerce de roba de segona mà i complements. Neix amb la idea de donar una segona oportunitat de vida a peces que tots tenim a l'armari sense utilitzar però que estan en bon estat. ... -
Simple Wears, e-commerce amb dissenyadors emergents
(2020)Simple wears és una ecommerce que uneix usuaris y dissenyadors emergents. El model de negoci està basat en la venda de productes online, en aquest cas, peces de roba orgànica per a homes i dones, que ... -
Factors de confiança en la compra online
(2020)En els darrers anys, la tendència de compra a través del comerç electrònic ha anat a l’alça. En aquest tipus de comercialització, la confiança passa a ser un element fonamental pel fet que el nivell ... -
Fashioner, el teu comparador de preus de moda
(2020)Als usuaris els hi encanten els comparadors de preus. Qui vol haver de navegar per 20 webs a Internet durant hores comparant preus quan en un sol web pots trobar el millor preu o el producte que millor ... -
Corporate social responsibility and corporate culture: Will they be the key to success in the XXI century?
(2020)En un segle regnat per la incertesa, l’evolució i els canvis constants, quina hauria de ser la base d’una empresa? La rendibilitat? Des d’una aproximació marquetiniana s’afirma que una empresa que només ... -
Impacto de la marca de distribuidor en el sector fast-moving consumer goods (FMCG) español
(2020)La investigació que es planteja en aquest Treball Final de Grau pretén mostrar, a partir d'un estudi de camp, la importància de la marca de distribuïdor en els supermercats espanyols. A més d'assenyalar ...