Show simple item record

dc.contributor.authorTorrent Latorre, Anna
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2025-07-23T09:15:48Z
dc.date.available2025-07-23T09:15:48Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3059
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest treball analitza l’estratègia de marca personal de Pedro Sánchez a la plataforma X durant les eleccions generals de 2019 i 2023. Mitjançant una mostra de 200 piulades originals, s’han examinat variables com l’activitat digital, l’ús d’elements multimèdia, la viralitat i la tipologia de contingut. Els resultats mostren una evolució cap a una comunicació més institucional i visualment estratègica. El treball combina anàlisi quantitativa i qualitativa, i incorpora dades del CIS per contextualitzar els resultats.ca
dc.format.extent40 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherMàrqueting polític, personal branding, xarxes socialsca
dc.titleLa construcció del líder a les xarxes socials: anàlisi de la marca personal de Pedro Sánchez en les eleccions generals de 2019 i 2023ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorCarratalà, Pau


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint