Show simple item record

dc.contributor.authorReyes López, Anna
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2025-07-22T11:31:55Z
dc.date.available2025-07-22T11:31:55Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3050
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2024-2025ca
dc.description.abstractLa moda d’autor ha guanyat protagonisme amb tendències com el genderless i l’slow fashion, que prioritzen la sostenibilitat, l’expressió personal i la qualitat. En aquest context, s’ha elaborat un pla de màrqueting per enfortir la marca Paola Molet, centrada en peces exclusives, atemporals i sense gènere. L’objectiu és consolidar la seva identitat i augmentar la visibilitat, potenciant les vendes a través de canals digitals i col·laboracions internacionals. A partir d’una estratègia basada en dades reals, es proposen accions centrades en el posicionament, l’e-commerce i una comunicació alineada amb els valors de la marca. Aquest pla actua com una guia escalable per impulsar el creixement de Paola Molet en un mercat competitiu i canviant.ca
dc.format.extent105 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherModa de autor, genderless, slow fashionca
dc.titlePla de Màrqueting Paola Moletca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorBernal Fiego, Jordi


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint