Browsing Grau en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació by Issue Date
Now showing items 41-60 of 142
-
Analysis of the Ethical Consumer in the Spanish Banking Sector
(2020)En aquest estudi es plantegen els objectius d'avaluar la importància de l'oferta d'alternatives ètiques en el mercat bancari i el seu mercat objectiu. Ens basem en una mostra de consumidors del sector ... -
Influencia de las redes sociales en los millenials al organizar un viaje
(2020)El present estudi analitza la influencia de les xarxes socials en l’organització i compra dels viatges de la generació Millennial. Especialment s’analitza com han modificat la les les xarxes socials el ... -
Choice Creación de una agencia de marketing con escuela de formación para talentos digitales
(2020)Este proyecto tiene como objetivo principal el estudio y la elaboración de un plan de negocio para la posterior puesta en marcha de Choice, una Agencia Creativa para PYMES que incorpora una Academia ... -
Estudio de los determinantes del descuento en los alquileres
(2020)Els habitatges són actius amb preus molt elevats, i no obstant això que tota persona necessita per a viure. El preu dels habitatges és una de les principals preocupacions a l'hora de llogar o comprar ... -
Anàlisi de l’impacte de la formació en competències transversals en l’ocupabilitat dels doctors del Pla de Doctorats Industrials
(2021)En aquest TFG es vol estudiar l’impacte de la formació en competències transversals dels doctorats i doctorades del Pla de Doctorats Industrials en la probabilitat de tenir una millor ocupació professional ... -
Family business: Analysis and propositions
(2021)Partint de l’interès per l’empresa familiar i el seu futur, s’ha plantejat conèixer millor les seves principals característiques i necessitats. Després d’un estudi global de l’empresa, s’ha procedit ... -
Anàlisis dels beneficis econòmics de pertànyer a una associació comercial a Barcelona: Cas d’estudi de l’Eix Comercial de la Sagrada Família
(2021)Barcelona sempre ha estat una ciutat on l'activitat comercial ha tingut un paper molt rellevant tant en l'àmbit social com en l'econòmic. Aquest treball tracta d'explicar els avantatges econòmics, ... -
Explaining stock market returns: Evidence from the Dow Jones Industrial Average Index
(2021)Determinar què influeix en el preu de mercat de valors sempre ha atret l'atenció dels investigadors, específicament mitjançant la utilització d'índexs com el Dow Jones i l'S&P 500. Per explicar els ... -
Estrategias de desarrollo empresarial: El caso GoPro
(2021)Todas las empresas experimentan diversas etapas que muestran su evolución en el tiempo. Para poder mantenerse competitivas en el mercado deben diseñar todo tipo de estrategias para diferenciarse de ... -
Laying the foundations of TecnoCampus' digital transformation
(2021)Navigating through a volatile digital era, the adoption of new business models is crucial to survive within the market. Covid-19 has accelerated the path towards the Digital Transformation (DT) of all ... -
Hoverbike world championship
(2021)This Final Degree Project is written and produced by Marc Sabaté Baranera, a former student in Tecnocampus. The main abilities he has are, he is very analytical and understands deeply all he is ... -
Impact of COVID-19 on the consumption of video games and Esports
(2021)El sector dels videojocs i dels eSports són dues indústries que han portat un creixement molt ràpid en els últims anys gràcies, en part, a les noves tecnologies, i que també s'han vist afectades per ... -
Destination Branding: formes de valorar una marca turística
(2021)A dia d’avui manca el càlcul quantitatiu d’una marca turística. És per això, que l’objectiu de l’estudi tracta sobre l’obtenció d’una valoració monetària de la Marca Turística de Catalunya a partir ... -
Anàlisi de l’impacte econòmic d’un esdeveniment de fotografia: el cas del festival Revela’t
(2021)L’objectiu d’aquest treball és determinar l’impacte econòmic directe, indirecte i induït que genera el festival de fotografia Revela’t 2020 de Vilassar de Dalt mitjançant les Taules Input-Output de ... -
El rol de la demanda en l’aplicació de l’economia circular en el sector del Packaging a Catalunya
(2021)L’economia circular esdevé una oportunitat per a que les empreses siguin més sostenibles i facin un ús eficient dels recursos. En el cas del packaging, s’observa l’ocasió de millorar la gestió dels ... -
Sutra BCN: The creation of the first luxury concierge agency in Barcelona
(2021)Sutra Barcelona is born to change the people’s mindset of the city of Barcelona. It wants to provide a unique and ultra-highly customized service for all the tourists willing to have an outstanding ... -
Western and Asian Bitcoin exchange premiums and discounts
(2021)Bitcoin has become more popular over time and it is in the media spotlight every week. As in any other industry, the biggest player in a certain market will be the one that dictates its future direction. ... -
Relationship between socio-economic indicators and happiness using a cross-country analysis (2010-2019)
(2021)En aquest article s’investiga les relacions entre la felicitat d’un indret i els factors socioeconòmics, des d’una perspectiva macro. Tot i que les diferències entre països relacionades amb el terme ... -
Percepción de los vehículos eléctricos frente vehículos de combustible convencional
(2021)El present treball pretén investigar quina és la percepció dels vehicles elèctrics davant de vehicles de combustible fòssil, per descobrir si s’està aconseguint un canvi de mentalitat en la població ... -
Projecte emprenedor: Fenrir
(2021)Segons dades de l’Organització Mundial del Turisme (OMT), el 2019 es va registrar un flux de desplaçament internacional de 1.400 milions de persones. Això equival a una cinquena part de la població ...