Now showing items 237-256 of 329

    • La performance logística en el crecimiento económico en los países avanzados 

      Matías Baibuch, Iván (2022)
      Desde su aparición, el concepto de logística ha ido ganando importancia tanto en las estrategias empresariales como en las políticas públicas. Investigadores han estudiado cómo el desarrollo logístico ...
    • La perspectiva de gènere en el patrocini del futbol femení 

      Balletbò Porta, Carla; Turrats Jiménez, Carla (2022)
      L'interès per l'esport femení en general i el futbol femení en particular ha experimentat un creixement important d'atracció a escala mundial. Cada cop més, les marques estan apostant per patrocinar ...
    • PHOOD: projecte d’emprenedoria 

      Garcia Carmona, Laia; Huguet Aregall, Clàudia (2020)
      PHOOD és un projecte emprenedor que integra la innovació i les últimes tendències del sector de la restauració, oferint serveis que satisfan les necessitats dels segments implicats. Hi intervé un element ...
    • Pla d'actuació per la promoció econòmica de Mataró 

      Fernández, Elena; Martínez, Sandra
    • Pla d'empresa: Element Mediterrani 

      Campillo Fischer, Daniela; Esteban Gallego, Eva (2022)
      En aquest projecte es crea un pla de negoci per l’empresa Element Mediterrani; una empresa dedicada al sector de l’oci i les activitats aquàtiques i nàutiques, ubicada a la platja de Llevant de Santa ...
    • Pla d'empresa: Restaurant Kao Bella 

      Macià Gonzalez, Carla (2021-06)
      El present projecte té com a objectiu determinar tots els processos de creació d’una empresa del sector de la restauració i fer l’estudi de la viabilitat per determinar la factibilitat del restaurant ...
    • Pla de Màrqueting - Wedding Planner 

      Garriga Elorduy, Estel; Palau Sagalés, Ariadna (2022)
      El present treball de final de grau comprèn el desenvolupament d’un pla de màrqueting per Wedding Planet. Una empresa de nova creació basada en l’organització personalitzada d’esdeveniments nupcials ...
    • Pla de màrqueting de l’empresa organitzadora del festival “We Love Festival” 

      Segú Vila, Maria; Ticó Torres, Cristina (2021)
      Aquest projecte consisteix en el disseny d’un pla de màrqueting per al projecte de negoci de WeLove Festival: una promotora musical que organitza un festival de música. L’objectiu del pla és donar a ...
    • Pla de Màrqueting Element Mediterrani 

      Campillo Fischer, Daniela; Esteban Gallego, Eva (2022)
      En aquest projecte es crea el Pla de Màrqueting i Comunicació de l’empresa Element Mediterrani, una empresa de nova creació dedicada a la realització d’activitats aquàtiques i nàutiques a la Platja ...
    • Pla de màrqueting JESUS PEIRO 

      Grabalós Porcel, Gala; Torras Cebrian, Emma (2023)
      Aquest document recull un pla de màrqueting realitzat per a la firma de moda nupcial JESUS PEIRO. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la firma, la competència ...
    • Pla de màrqueting per l’escape room Soulbound 

      Campos Zarcos, Judit (2022-06)
      Aquest document recull un pla de màrqueting per l’escape room Soulbound, de l’empresa Habitació 13. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la sala, la competència ...
    • Pla de màrqueting per un grup de restaurants 

      Blanch Cantera, Marc Andrew (2020)
      Introducció. La motivació d’aquest projecte és la d’aportar elements per a una millora del pla de màrqueting de tres restaurants de l’illa de Menorca: l’Isabella Beach Club, l’Ivette Beach Club i el ...
    • Pla de negoci d'un partit polític creat per joves 

      Casanovas Vidal, Ester (2019)
      Aquest treball de fi de grau s’exposa la creació d’un partit polític des de la base. La seves dues característiques clau son: que està creat per joves i que defensa els drets dels grups minoritaris Sorgeix ...
    • Pla Director de Turisme de la Pobla de Segur, Conca de Dalt i Baix Pallars 2023-2027 

      Palomar Fuertes, Yago (2023)
      L’elaboració d’aquest pla turístic s’ha portat a terme amb l’objectiu d’identificar les necessitats que té la Pobla de Segur, Conca de Dalt i Baix Pallars per desenvolupar-se com una destinació ...
    • Pla d’Empresa Be Ginius 

      Parra Martínez, Sandra; Vegas Mata, Júlia (2021)
      El 14 de març del 2020, les nostres vides van fer un gir de 360° a causa de la declaració de l'estat d'alarma i el confinament domiciliari a l'estat espanyol. La por, l'ansietat, el malestar, la ...
    • Pla d’empresa Crossfit YourBox 

      Tubert Sabater, Ricard
    • Pla d’intervenció: pla de màrqueting de l’empresa UNI GAUDIUM 

      Vegas Miras, Anna (2020)
      En aquest document es presenta el pla de màrqueting de l’empresa UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments iviatgesdurant ...
    • Pla emprenedor de la cooperativa Borda del Ros 

      Palomar Fuertes, Yago (2023)
      Aquest pla emprenedor consisteix a elaborar un projecte de cooperativa d’allotjament a la Pobla de Segur (Pallars Jussà). La cooperativa Borda del Ros és un allotjament rural amb bar que també ...
    • Pla emprenedor: Wedding Planner 

      Garriga Elorduy, Estel; Palau Sagalés, Ariadna (2022)
      En aquest treball s'analitza la viabilitat econòmica financera de Wedding Planet. Un negoci basat en l'organització i desenvolupament d’esdeveniments nupcials seguint la figura d’una wedding planner a ...