Browsing Departament d'Empresa by Title
Now showing items 140-159 of 329
-
Factors que influeixen al preu del lloguer a Barcelona
(2018)Actualment a l’hora de buscar una nova vivenda per viure, el preu del lloguer juga un paper fonamental, ja que és la característica que primer s’observa. Aquest projecte naix a partir de la manca ... -
Family business: Analysis and propositions
(2021)Partint de l’interès per l’empresa familiar i el seu futur, s’ha plantejat conèixer millor les seves principals característiques i necessitats. Després d’un estudi global de l’empresa, s’ha procedit ... -
Fartø Barcelona: Creación de un eCommerce de moda masculina
(2021)Aquest Treball de Fi de Grau mostra el procés de creació de Fartø Barcelona una empresa de comerç electrònic del sector de la moda. Al llarg del Pla d’Empresa s’han desenvolupat aspectes fonamentals ... -
Fashioner, el teu comparador de preus de moda
(2020)Als usuaris els hi encanten els comparadors de preus. Qui vol haver de navegar per 20 webs a Internet durant hores comparant preus quan en un sol web pots trobar el millor preu o el producte que millor ... -
Feelchi, agencia de viajes especializada en Chikung
(2018)Las personas demandan cada vez más experiencias diferentes en las que la motivación principal sea la mejora de la salud. Es por este motivo, por el que Feelchi, la primera agencia de viajes especializada ... -
Fly agency: Business plan
(2023)Fly Agency is a business idea that was created to solve an existing market pain point. Nowadays, exchanges between world cultures are becoming more frequent and study abroad is of great interest as ... -
Food&Care: Creación de un software y app de salud nutricional
(2021)Este proyecto tiene como objetivo principal el estudio y la elaboración de un plan de empresa para posterior puesta en marcha de Food&Care, un software y aplicativo móvil para profesionales liberales ... -
Foreign Exchange Market: EUR/USD Analysis & Forecast
(2022)The Foreign exchange market has constantly been affected by a wide range of factors and unexpected situations, which have supposed a period of insecurity and uncertainty. -
El futur del transport de mercaderies per carretera
(2022-06)El món del transport està en constant creixement. La logística i la distribució cada cop estan més presents al nostre dia a dia, creant cadenes de distribució més complexes; l’augment del comerç online, ... -
La gastronomia al Maresme: Determinants de la satisfacció i la despesa dels turistes
(2022-06)En aquests temps en els que el sector turístic es veu amenaçat per les conseqüències de la pandèmia de la Covid-19, el turisme gastronòmic emergeix com a potencial revifador degut al seu paper com a ... -
Generation Z Customers’ ethical perception of the new marketing strategies
(2021)Les noves tecnologies de l’era de la informació estan posant poderoses eines en mans de totes les organitzacions, i els prenedors de decisions sovint s’enfronten a problemes ètics i estàndards morals ... -
Gestió de l'èxit: governança i organització. El cas de la cooperativa Som Energia
(2017)Som Energia és una cooperativa de consum que produeix i comercialitza energia de fonts 100% renovables. Fundada l'any 2010, en pocs anys ha aconseguit més de 37.000 socis i facturar al voltant de 30 ... -
Gestión logística de los residuos metálicos
(2020)En el present treball es pretén analitzar els principals motius pels quals en la indústria dels residus metàl·lics li és difícil exportar la mercaderia en determinats moments als principals països ... -
Google com a font d'informació en els processos electorals: estudi de les eleccions generals del 26J
(2018)El següent treball d’investigació té com a objectiu analitzar l’ús i l’impacte de Google com a font d’informació en un procés electoral. Per dur-lo a terme s’analitzarà l’evolució de les pàgines de ... -
Gravity Model: The Commercial Exchange between Spain and Germany
(2022)The Gravity Model is a highly useful tool to study international trade between countries and understand which the factors are affecting it. Spain and Germany are two European Union countries with ... -
El green marketing aplicado a las compañías aéreas
(2022-06)El green marketing és un conjunt d’activitats de màrqueting a les que moltes empreses recorren per transmetre els esforços i compromisos amb el medi ambient i la transició ecològica, aplicat al seu ... -
Growtrip: creació d’una agència online de viatges educatius per universitaris
(2020)El document presenta el pla d’empresa de GROWTRIP, una agència de viatges online enfocada en oferir experiències personalitzades als universitaris segons el seu àmbit d’estudi. L’empresa pretén cobrir ... -
Growtrip: pla de màrqueting
(2020)El present projecte consisteix en la realització d’un pla de!màrqueting de l’empresa Growtrip, una agència online de viatges educacionals per universitaris. Al ser una empresa nova, l’objectiu és donar ...