dc.contributor.author | Olivet i Gimeno, Alvaro | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2022-01-20T12:19:24Z | |
dc.date.available | 2022-01-20T12:19:24Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1826 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2020-2021 | ca |
dc.description.abstract | Aquest treball té com a objectiu principal la creació d’un projecte que treballi a fons la
narrativa procedimental, alhora que d’altres elements aleatoris i algorítmics. Mitjançant
un petit videojoc de tipus roguelike, es pretén analitzar el jugador basant-se en
diferents models de segmentació de l’usuari. Mitjançant això, es vol preveure el perfil
principal del jugador i adaptar el desenvolupament del joc al seu estil | ca |
dc.format.extent | 96 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ | * |
dc.subject.other | Roguelike, videojoc, jugador | ca |
dc.title | Implementació d’un sistema de narrativa procedimental: Basat en el model de segmentació del usuari en videojocs roguelike | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |