Mostrar el registro sencillo del ítem
Implementación de técnicas para guiar al jugador en niveles 3D
dc.contributor.author | Rodríguez García, Daniel | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2022-01-19T19:25:11Z | |
dc.date.available | 2022-01-19T19:25:11Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1807 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2020-2021 | ca |
dc.description.abstract | La forma de guiar als jugadors pels espais 3D dels videojocs es de gran importància pels dissenyadors de nivells. Es per això, que l’objectiu d’aquest treball es fer una investigació sobre les múltiples tècniques existents y un anàlisis de la seva implementació. Recopilant mètodes provinents de la psicologia, fotografia, arquitectura i dels propis videojocs. Per finalment, implementar-los en un prototip i avaluar-los amb l’experiència dels usuaris. | ca |
dc.format.extent | 70 p. | ca |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.rights | Attribution 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.subject.other | 3D, videojoc, disseny | ca |
dc.title | Implementación de técnicas para guiar al jugador en niveles 3D | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | González-Barros Camba, Alfredo |