Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorRodríguez García, Daniel
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-01-19T19:25:11Z
dc.date.available2022-01-19T19:25:11Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1807
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractLa forma de guiar als jugadors pels espais 3D dels videojocs es de gran importància pels dissenyadors de nivells. Es per això, que l’objectiu d’aquest treball es fer una investigació sobre les múltiples tècniques existents y un anàlisis de la seva implementació. Recopilant mètodes provinents de la psicologia, fotografia, arquitectura i dels propis videojocs. Per finalment, implementar-los en un prototip i avaluar-los amb l’experiència dels usuaris.ca
dc.format.extent70 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.other3D, videojoc, dissenyca
dc.titleImplementación de técnicas para guiar al jugador en niveles 3Dca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGonzález-Barros Camba, Alfredo


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir