Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorCánovas, Pol
dc.contributor.authorColomé, Bernat
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-10-15T16:39:56Z
dc.date.available2021-10-15T16:39:56Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1643
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractMichael Jordan i LeBron James han estat dos dels jugadors de bàsquet més rellevants de la història, tant en l’àmbit esportiu com en l’àmbit comercial i, en aquest últim aspecte, hi ha jugat un paper fonamental la construcció de les seves respectives marques personals i la seva posterior comunicació al gran públic. Aquest estudi busca analitzar com ha arribat i com es comunica la marca personal de cada un dels dos jugadors a Espanya i en un sol mitjà de comunicació amb l’objectiu de determinar què caracteritza a cada jugador i com són percebuts en els mitjans espanyols.ca
dc.format.extent76 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.otherMarca personal, reputació, comunicacióca
dc.titleAnàlisi de la comunicació de la marca personal i la reputació de Michael Jordan i LeBron James en un mitjà de comunicació espanyolca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGonzález Romo, Zahaira Fabiola


Ficheros en el ítem

 
 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir