Anàlisi de la comunicació de la marca personal i la reputació de Michael Jordan i LeBron James en un mitjà de comunicació espanyol
Visualitza/Obre
Autor/a
Cánovas, Pol
Colomé, Bernat
Data de publicació
2021Resum
Michael Jordan i LeBron James han estat dos dels jugadors de bàsquet més rellevants
de la història, tant en l’àmbit esportiu com en l’àmbit comercial i, en aquest últim aspecte,
hi ha jugat un paper fonamental la construcció de les seves respectives marques
personals i la seva posterior comunicació al gran públic. Aquest estudi busca analitzar
com ha arribat i com es comunica la marca personal de cada un dels dos jugadors a
Espanya i en un sol mitjà de comunicació amb l’objectiu de determinar què caracteritza
a cada jugador i com són percebuts en els mitjans espanyols.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/