TECNOCAMPUS: Envíos recientes
Mostrando ítems 101-120 de 1948
-
The building blocks of blocks: understanding the design behind building games through the analysis of user-generated content
(2024)Aquest treball de final de grau és una examinació del què serà finalment definit com a jocs de construcció. Prenent com a referència fenòmens culturals com LEGO i el seu predecessor digital, Minecraft, ... -
Desenvolupament d’una eina per la implementació d’accessibilitat a Unity
(2024)Aquest projecte se centra en el disseny i desenvolupament d’un asset per Unity que permeti implementar opcions d’accessibilitat per persones amb diferents tipus de discapacitats. Al llarg d'aquest procés, ... -
Guideline and a set of heuristics for the development of video game user-generated content editors
(2024)L'impacte del contingut generat per l'usuari (UGC) en la indústria dels videojocs ha estat monumental, ja que els esforços col·laboratius dels usuaris han donat lloc a la creació de jocs de gran ... -
Creación de una joyería de inicios del siglo XX
(2024)L'objectiu d'aquest projecte és la creació d'un entorn 3D on es representi una joieria d’inicis del segle XX. La botiga tindrà una arquitectura Modernista, on s'exposaran joies amb estils relacionats ... -
Development of a multi-genre third-person character controller
(2024)L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar un controlador de personatge en 3a persona multi-gènere que té diferents presets per a diversos gèneres de jocs i que també pot ser modificat per l'usuari ... -
Heads-Up Display per First Person Shooter de realitat virtual: investigació de l'experiència d’usuari i usabilitat amb diferents tipus de representacions dels elements
(2024)Aquest treball consisteix en l'estudi dels elements del heads-up display (HUD) en videojocs First Person Shooter (FPS) per a entorns de realitat virtual (VR). En primer lloc s’estudien les interfícies ... -
Seguretat cibernètica en els videojocs: amenaces i defenses del sector
(2024)Aquest treball examina el panorama de la ciberseguretat en la indústria dels videojocs, centrant-se en les tendències d'atacs i els mecanismes de defensa corresponents. Analitza diverses amenaces ... -
Ideación y dirección de un videoclip del género metal progresivo
(2024)Aquest treball de fi de grau té com a finalitat la ideació i direcció d'un videoclip de metal progressiu, inspirat en el curtmetratge Jíbaro d'Alberto Mielgo, reivindicant la figura del director com ... -
La farmacèutica d'Olot: guió de llargmetratge basat en fets reals
(2024)Aquest projecte consisteix en l’escriptura d’un guió de llargmetratge basat en el cas de la farmacèutica d’Olot, el segrest sense motius terroristes més longeu de la història d’Espanya. A partir de ... -
Hielo Festival: coordinació i producció d'un festival de música urbana per a artistes emergents
(2024)El present treball exhibeix tot el procés de creació de la II edició del festival de música urbana Hielo Festival, que té l’objectiu de potenciar a artistes emergents. El treball es complementa fent ... -
Aferrar-se a la vida: elaboració d’un documental sobre la prevenció de la conducta suïcida
(2024)En aquest treball s’exposa el procés de preproducció, producció i postproducció del documental “Aferrar-se a la vida”, en què s’aborda la prevenció del suïcidi, una qüestió històricament silenciada. ... -
Esperant l'onada: un documental que mostra el panorama del surf al litoral català
(2024)“Esperant l’onada” és un documental realitzat amb l’objectiu de desmitificar la creença popular que el surf a Catalunya és pràcticament mort. Gràcies als testimonis que participen en la producció i ... -
L'herència del Bildungsroman del segle XIX al Coming of age contemporani
(2024)La present recerca se centra en com el Bildungsroman literari ha influenciat la creació del gènere cinematogràfic del Coming of age. S'observen els arquetips originals dels herois i les heroïnes del ... -
PixelNoise: una instal·lació lumínica sobre el soroll visual
(2024)El present treball tracta sobre la creació d’una instal·lació lumínica que explora el concepte del soroll visual usant la tècnica del pixel mapping. S’aborda el projecte de manera integral, incloent-hi ... -
La direcció de fotografia d’un curtmetratge inspirat en el cinema d’Ulrich Seidl
(2024)Aquest Treball de Fi de Grau se centra en el desenvolupament de la direcció de fotografia de Pagliacci, un curtmetratge inspirat en el cinema del director Ulrich Seidl, creant una imatge estilitzada ... -
La cobertura dels mitjans dels conflictes oblidats: el cas del Iemen i Israel-Palestina
(2024)Aquest treball estudia les diferències en la cobertura de quatre televisions espanyoles entre el conflicte del Iemen i el conflicte entre Israel i Palestina, per tal de constatar les desigualtats en el ... -
Neblune: repostería desde otra perspectiva. Creación de una marca de repostería y su identidad visual para distribuirla en redes sociales
(2024)El present treball de fi de grau pretén crear la identitat visual i gràfica de Neblune, una nova marca de pastisseria que fusiona gastronomia i astronomia. El projecte inclou el desenvolupament d'una ... -
Diseño y elaboración de un proyecto para la mejora del sistema de realización del plató universitario
(2024)El present treball versa sobre la creació d’un projecte de reestructuració del plató i la PCR, que pertanyen al Centre Universitari Tecnocampus. El seu objectiu principal és, a partir de la transformació ... -
Renovación de la identidad gráfica del informativo de mediodía de Betevé
(2024)A través el disseny del Motion Graphic, s'ha creat un nou embalatge gràfic per a l'Informatiu de migdia de Betevé, l'informatiu local de Barcelona. A partir d'un reface es pretén atreure la mirada ... -
L’evolució de la música al cinema d’animació de Disney
(2024)Aquest Treball Final de Grau mostra una anàlisi musical de l’evolució de les bandes sonores al cinema d’animació de Disney. Per fer-ho s’ha utilitzat una cue list detallada de la Blancaneu, Aladdin ...