dc.contributor.author | Castillo Japón, Pere | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2019-12-11T17:42:14Z | |
dc.date.available | 2019-12-11T17:42:14Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/71 | |
dc.description | Treball de final de grau - Curs 2017-2018 | |
dc.description.abstract | La realització d’aquest projecte es basa en l’estudi teòric de l’estat de l’art en configuracions de xarxa útils pel món dels videojocs i la proposta d’un cas pràctic pel seu estudi i la presentació i argumentació de diverses solucions donades les necessitats d’aquest. En el nostre cas es proporcionen solucions de configuració de fabricant Cisco seguint les Best practices establertes per aquest. | ca |
dc.format.extent | 87 p. | ca |
dc.language.iso | eng | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Configuració, xarxa útil, videojocs | ca |
dc.title | Design and configuration of a network infraestructure for videogame events | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Janer García, Léonard | |