Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorCastillo Japón, Pere
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2019-12-11T17:42:14Z
dc.date.available2019-12-11T17:42:14Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/71
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2017-2018
dc.description.abstractLa realització d’aquest projecte es basa en l’estudi teòric de l’estat de l’art en configuracions de xarxa útils pel món dels videojocs i la proposta d’un cas pràctic pel seu estudi i la presentació i argumentació de diverses solucions donades les necessitats d’aquest. En el nostre cas es proporcionen solucions de configuració de fabricant Cisco seguint les Best practices establertes per aquest.ca
dc.format.extent87 p.ca
dc.language.isoengca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherConfiguració, xarxa útil, videojocsca
dc.titleDesign and configuration of a network infraestructure for videogame eventsca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorJaner García, Léonard


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix