Show simple item record

dc.contributor.authorMorante Morón, Marta
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2021-04-07T08:08:13Z
dc.date.available2021-04-07T08:08:13Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/455
dc.descriptionTreball de final de grau - 2019-2020ca
dc.description.abstractEn aquest projecte s'analitza el rol de la dona en la publicitat fotogràfica del segle XX, partint de la base de què es tracta d'una publicitat sexista que manté els rols de gènere tradicionals i preestablerts i els opressius cànons de bellesa actuals. Aquest anàlisi es realitza en el marc d'una recerca prèvia del context de la publicitat en relació amb els diferents moviments ideològics del feminisme. Per a realitzar aquest estudi es trien 16 fotografies que contenen elements sexistes i, a través de taules d'anàlisis elaborades per a aquest fi, es desenvolupen els resultats. Posteriorment, es planteja una proposta artística que reinterpreta 12 de les imatges de les campanyes publicitàries, presentades de tal forma que la fotografia no contingui el component sexista.ca
dc.format.extent165 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherPublicitat fotogràfica, publicitat sexista, feminismeca
dc.titleAnálisis y reinterpretación del rol de la mujer en la publicidad fotográfica del S.XXIca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorAluart Gómez, Anna


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint