Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMorante Morón, Marta
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2021-04-07T08:08:13Z
dc.date.available2021-04-07T08:08:13Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/455
dc.descriptionTreball de final de grau - 2019-2020ca
dc.description.abstractEn aquest projecte s'analitza el rol de la dona en la publicitat fotogràfica del segle XX, partint de la base de què es tracta d'una publicitat sexista que manté els rols de gènere tradicionals i preestablerts i els opressius cànons de bellesa actuals. Aquest anàlisi es realitza en el marc d'una recerca prèvia del context de la publicitat en relació amb els diferents moviments ideològics del feminisme. Per a realitzar aquest estudi es trien 16 fotografies que contenen elements sexistes i, a través de taules d'anàlisis elaborades per a aquest fi, es desenvolupen els resultats. Posteriorment, es planteja una proposta artística que reinterpreta 12 de les imatges de les campanyes publicitàries, presentades de tal forma que la fotografia no contingui el component sexista.ca
dc.format.extent165 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherPublicitat fotogràfica, publicitat sexista, feminismeca
dc.titleAnálisis y reinterpretación del rol de la mujer en la publicidad fotográfica del S.XXIca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorAluart Gómez, Anna


Ficheros en el ítem

 
 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir