Análisis y reinterpretación del rol de la mujer en la publicidad fotográfica del S.XXI
View/Open
Author
Publication date
2020Abstract
En aquest projecte s'analitza el rol de la dona en la publicitat fotogràfica del segle XX, partint de la base de què es tracta d'una publicitat sexista que manté els rols de gènere tradicionals i preestablerts i els opressius cànons de bellesa actuals. Aquest anàlisi es realitza en el marc d'una recerca prèvia del context de la publicitat en relació amb els diferents moviments ideològics del feminisme. Per a realitzar aquest estudi es trien 16 fotografies que contenen elements sexistes i, a través de taules d'anàlisis elaborades per a aquest fi, es desenvolupen els resultats.
Posteriorment, es planteja una proposta artística que reinterpreta 12 de les imatges de les campanyes publicitàries, presentades de tal forma que la fotografia no contingui el component sexista.
Document Type
Project / Final year job or degree
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/