Análisis y reinterpretación del rol de la mujer en la publicidad fotográfica del S.XXI
Ver/Abrir
Autor/a
Fecha de publicación
2020Resumen
En aquest projecte s'analitza el rol de la dona en la publicitat fotogràfica del segle XX, partint de la base de què es tracta d'una publicitat sexista que manté els rols de gènere tradicionals i preestablerts i els opressius cànons de bellesa actuals. Aquest anàlisi es realitza en el marc d'una recerca prèvia del context de la publicitat en relació amb els diferents moviments ideològics del feminisme. Per a realitzar aquest estudi es trien 16 fotografies que contenen elements sexistes i, a través de taules d'anàlisis elaborades per a aquest fi, es desenvolupen els resultats.
Posteriorment, es planteja una proposta artística que reinterpreta 12 de les imatges de les campanyes publicitàries, presentades de tal forma que la fotografia no contingui el component sexista.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/