Grau en Disseny i Producció de Videojocs: Envíos recientes
Mostrando ítems 41-60 de 93
-
Diseño de un videojuego para la simulación de la dislexia
(2022)L´objectiu d´aquest projecte és la creació d'un videojoc seriós amb mecàniques que simulin els problemes quotidians d'un nen amb dislèxia a l´escola. Per dur-ho a terme, en primer lloc s’estudiarà en ... -
Creation of an analysis tool for storygames and tabletop RPGs based on RPG theory and collaborative worldbuilding
(2022)Amb la recent diversificació dels jocs de rol anal·lògics i l’aparició de jocs amb premisses distintives i originals, un subgrup de jocs narratius centrats en la creació de mons alternatius ha prosperat. ... -
Desenvolupament d’una eina per a la producció de jocs RPG a Unity
(2022)Aquest projecte explora la implementació d’una eina per desenvolupar videojocs del gènere RPG de forma ràpida, fàcil i efectiva dins el motor gràfic Unity utilitzant C# i la tecnologia UI Toolkit d’Unity. -
Estudio teórico y aplicado de la animación y sus técnicas extrapolado al género de videojuegos de lucha con mecánicas 2D
(2022)En aquest projecte, es realitza un estudi focalitzat per investigar el concepte d'animació a través de les diverses definicions donades i estudis històrics realitzats per diversos acadèmics i experts ... -
Diseño y desarrollo de una herramienta para la creación de controladores de personaje en 1ª persona
(2022)Aquest treball consisteix en el disseny i el desenvolupament d'una eina per a dissenyadors de videojocs que els permeti crear, editar i ajustar controladors de personatge en 1a persona, per a videojocs ... -
Creación de escenas 3D a partir de un estudio del miedo
(2022)Al llarg de la Història, la por ha estat present en diferents arts, com al Cinema, la Literatura, la Música o la Pintura. Plasmar i generar emocions en l'espectador forma part de l'art, per la qual cosa, ... -
Disseny i implementació d’un prototip d’aplicació d’aprenentatge per a bateria
(2022)Aquest projecte aborda el disseny i la implementació d’un prototip per a l’aprenentatge musical de la bateria electrònica. Aquest prototip permet als usuaris practicar i tocar cançons mitjançant el ... -
La muerte nórdica: Creación de personajes surrealistas para un videojuego de terror
(2022)Aquest projecte planteja una connexió entre les llegendes de l’infern viking i el moviment Surrealista. Amb el propòsit de trobar les relacions entre els dos, l’estudi s’ha centrat en el costat més ... -
Creación de un videojuego de mánager online de un club deportivo
(2022)En aquest treball s'explora la plataforma PlayFab que permet la creació d'un videojoc en línia en el motor de Unity. Per això, es duu a terme la investigació del desenvolupament de diferents jocs de ... -
Después de la tormenta: Creación de un escenario 3D después del ritual del Águila de Sangre en Islandia
(2022)El propòsit d'aquest treball consisteix a crear un entorn 3D localitzat a l'època vikinga. S'explicarà una història sobre la realització d'un sacrifici en un petit assentament d'Islàndia. A través de ... -
Desenvolupament d'un prototip d'un videojoc en xarxa
(2022)En aquest treball s'implementen diverses llibreries en xarxa en un prototip creat amb Unity, per la seva posterior comparació en diversos aspectes. Els objectius són implementar diverses solucions per ... -
Generació procedimental de mapes 2D d’estil Metroidvania
(2022)L’objectiu d’aquest projecte és desenvolupar un generador de mapes 2D de l'estil Metroidvania que compleixi una sèrie de normes i requisits de i que es generi de forma procedimental tal com els jocs del ... -
Gamificació de la viquipèdia: Millorar l'estat de salut de la comunitat en les 310 edicions lingüístiques
(2021)Utilitzant una metodologia per ludificar software, es busca millorar el cicle de vida dels nous editors de la Viquipèdia: l’augment de la retenció, participació i evitar l’abandonament. Considerant ... -
Creación del concept art de un videojuego RPG AA/AAA: Basado en el Modernismo catalán
(2021)Aquest TFG pretén definir una proposta artística per a un videojoc, basant-se en el Modernisme català. Per dur-ho a terme, s’estudiaran el concept art i el Modernisme des dels seus diferents àmbits i ... -
Creación de una visual vertical Slice: El descubrimiento del joven faraón
(2021)Aquest TFG intenta mimetitzar el procés artístic i de desenvolupament d'una creació artista. Culminat en una reinterpretació lliure basada en una investigació de l'descobrint de la tomba de Tutankamon ... -
Anàlisi i demostració de la connexió d’una base de dades amb Unity
(2021)L’objectiu d’aquest projecte és analitzar i realitzar la connexió d’una base de dades situada en un servidor extern amb un videojoc en fase prototip desenvolupat amb el motor de jocs Unity. De totes ... -
Creación de un escenario 3D basado en el mito del Vampiro
(2021)L’arquetip de vampir més conegut mundialment es l’heretat a partir del Dracula de Bram Stoker, no obstant, aquest ha de provindrà un èsser anterior. Aquest treball té com objectiu l’estudiar l’evolució ... -
Implementació d’un sistema de narrativa procedimental: Basat en el model de segmentació del usuari en videojocs roguelike
(2021)Aquest treball té com a objectiu principal la creació d’un projecte que treballi a fons la narrativa procedimental, alhora que d’altres elements aleatoris i algorítmics. Mitjançant un petit videojoc ... -
Dispositivos de proyección volumétrica aplicados al juego multijugador local
(2021)Aquest treball d’investigació fa un apropament al disseny i desenvolupament d’aplicacions enfocades a l’entreteniment interactiu sota el suport dels dispositius de projecció volumètrica. L’objectiu ... -
Creación de mapas procedimentales 2D
(2021)En aquest projecte s’estudien i analitzen diverses tècniques de generació procedimental de contingut, per posteriorment crear implementacions bàsiques d’algunes d’elles. L’objectiu és desenvolupar un ...