Grau en Disseny i Producció de Videojocs: Envíos recientes
Mostrando ítems 21-40 de 77
-
Creació d’un entorn 3D: Una sagardotegi amb pinzellades de la cultura nord-americana dels anys 80
(2022)Aquest treball pretén crear un entorn interior tridimensional d’una sagardotegi —taverna basca on es degusta la sidra— des de l’enfocament d’una edificació que ha derivat del baserri —masia tradicional ... -
Flocking sobre paradigma ECS
(2022)Aquest treball tracta sobre la documentació, desenvolupament i anàlisi de models de flocking per a examinar el seu rendiment al comparar implementacions realitzades sobre el paradigma orientat a objecte ... -
Creation of a Set of Game Balance Heuristics for the Genre of Multiplayer Shooter Video Games
(2022)Actualment, una part rellevant dels jocs que surten al mercat són abandonats per les seves comunitats de jugadors per no estar balancejats correctament. L'objectiu d'aquest treball és desenvolupar un ... -
Creación de Personajes 3D con inspiración en el Mito de Heracles y los 12 Trabajos
(2022)La mitologia grega és una temàtica que ha estat tractada repetidament en l'àmbit del videojoc com una cosa cèntrica i estètica. Aquest treball tracta de produir un set de 5 personatges 3D per a videojocs ... -
Diseño de un videojuego para la simulación de la dislexia
(2022)L´objectiu d´aquest projecte és la creació d'un videojoc seriós amb mecàniques que simulin els problemes quotidians d'un nen amb dislèxia a l´escola. Per dur-ho a terme, en primer lloc s’estudiarà en ... -
Creation of an analysis tool for storygames and tabletop RPGs based on RPG theory and collaborative worldbuilding
(2022)Amb la recent diversificació dels jocs de rol anal·lògics i l’aparició de jocs amb premisses distintives i originals, un subgrup de jocs narratius centrats en la creació de mons alternatius ha prosperat. ... -
Desenvolupament d’una eina per a la producció de jocs RPG a Unity
(2022)Aquest projecte explora la implementació d’una eina per desenvolupar videojocs del gènere RPG de forma ràpida, fàcil i efectiva dins el motor gràfic Unity utilitzant C# i la tecnologia UI Toolkit d’Unity. -
Estudio teórico y aplicado de la animación y sus técnicas extrapolado al género de videojuegos de lucha con mecánicas 2D
(2022)En aquest projecte, es realitza un estudi focalitzat per investigar el concepte d'animació a través de les diverses definicions donades i estudis històrics realitzats per diversos acadèmics i experts ... -
Diseño y desarrollo de una herramienta para la creación de controladores de personaje en 1ª persona
(2022)Aquest treball consisteix en el disseny i el desenvolupament d'una eina per a dissenyadors de videojocs que els permeti crear, editar i ajustar controladors de personatge en 1a persona, per a videojocs ... -
Creación de escenas 3D a partir de un estudio del miedo
(2022)Al llarg de la Història, la por ha estat present en diferents arts, com al Cinema, la Literatura, la Música o la Pintura. Plasmar i generar emocions en l'espectador forma part de l'art, per la qual cosa, ... -
Disseny i implementació d’un prototip d’aplicació d’aprenentatge per a bateria
(2022)Aquest projecte aborda el disseny i la implementació d’un prototip per a l’aprenentatge musical de la bateria electrònica. Aquest prototip permet als usuaris practicar i tocar cançons mitjançant el ... -
La muerte nórdica: Creación de personajes surrealistas para un videojuego de terror
(2022)Aquest projecte planteja una connexió entre les llegendes de l’infern viking i el moviment Surrealista. Amb el propòsit de trobar les relacions entre els dos, l’estudi s’ha centrat en el costat més ... -
Creación de un videojuego de mánager online de un club deportivo
(2022)En aquest treball s'explora la plataforma PlayFab que permet la creació d'un videojoc en línia en el motor de Unity. Per això, es duu a terme la investigació del desenvolupament de diferents jocs de ... -
Después de la tormenta: Creación de un escenario 3D después del ritual del Águila de Sangre en Islandia
(2022)El propòsit d'aquest treball consisteix a crear un entorn 3D localitzat a l'època vikinga. S'explicarà una història sobre la realització d'un sacrifici en un petit assentament d'Islàndia. A través de ... -
Desenvolupament d'un prototip d'un videojoc en xarxa
(2022)En aquest treball s'implementen diverses llibreries en xarxa en un prototip creat amb Unity, per la seva posterior comparació en diversos aspectes. Els objectius són implementar diverses solucions per ... -
Generació procedimental de mapes 2D d’estil Metroidvania
(2022)L’objectiu d’aquest projecte és desenvolupar un generador de mapes 2D de l'estil Metroidvania que compleixi una sèrie de normes i requisits de i que es generi de forma procedimental tal com els jocs del ... -
Gamificació de la viquipèdia: Millorar l'estat de salut de la comunitat en les 310 edicions lingüístiques
(2021)Utilitzant una metodologia per ludificar software, es busca millorar el cicle de vida dels nous editors de la Viquipèdia: l’augment de la retenció, participació i evitar l’abandonament. Considerant ... -
Creación del concept art de un videojuego RPG AA/AAA: Basado en el Modernismo catalán
(2021)Aquest TFG pretén definir una proposta artística per a un videojoc, basant-se en el Modernisme català. Per dur-ho a terme, s’estudiaran el concept art i el Modernisme des dels seus diferents àmbits i ... -
Creación de una visual vertical Slice: El descubrimiento del joven faraón
(2021)Aquest TFG intenta mimetitzar el procés artístic i de desenvolupament d'una creació artista. Culminat en una reinterpretació lliure basada en una investigació de l'descobrint de la tomba de Tutankamon ... -
Anàlisi i demostració de la connexió d’una base de dades amb Unity
(2021)L’objectiu d’aquest projecte és analitzar i realitzar la connexió d’una base de dades situada en un servidor extern amb un videojoc en fase prototip desenvolupat amb el motor de jocs Unity. De totes ...