Browsing Grau en Disseny i Producció de Videojocs by Title
Now showing items 35-54 of 77
-
Diseño de un prototipo de videojuego serio para el aprendizaje de las propiedades de altura y distancia de las notas musicales
(2021)Aquest treball té com a objectiu el disseny d’un prototip de videojoc seriós per a l’aprenentatge de l’altura y distància de les notes musicals. Per això es van definir les característiques bàsiques ... -
Diseño de un videojuego para la simulación de la dislexia
(2022)L´objectiu d´aquest projecte és la creació d'un videojoc seriós amb mecàniques que simulin els problemes quotidians d'un nen amb dislèxia a l´escola. Per dur-ho a terme, en primer lloc s’estudiarà en ... -
Diseño de un videojuego tipo RTS asimétrico
(2019)El principal objectiu d'aquest projecte és dissenyar un videojoc tipus RTS amb equips asimètrics per a PC ambientat en un món de fantasia. Per a aquesta comesa, es realitzarà una anàlisi dels referents ... -
Diseño y creación de una suite de protocolos de capa de red orientado a videojuegos
(2023)Este proyecto se centra en el diseño y desarrollo de una suite de protocolos de red que sea capaz de competir con los protocolos establecidos; permitiendo, así, la creación de una pila de red nueva que ... -
Diseño y desarrollo de una herramienta para la creación de controladores de personaje en 1ª persona
(2022)Aquest treball consisteix en el disseny i el desenvolupament d'una eina per a dissenyadors de videojocs que els permeti crear, editar i ajustar controladors de personatge en 1a persona, per a videojocs ... -
Diseño y producción de personajes 3D: ambientados en un universo steampunk victoriano distopico
(2019)Aquest document presentarà La creació de set models 3D preparats per a un videojoc doble A de PC. La proposta estètica es basa en la moda steampunk, basant-se específicament en una societat britànica ... -
Dispositivos de proyección volumétrica aplicados al juego multijugador local
(2021)Aquest treball d’investigació fa un apropament al disseny i desenvolupament d’aplicacions enfocades a l’entreteniment interactiu sota el suport dels dispositius de projecció volumètrica. L’objectiu ... -
Disseny d'un joc de terror basat en l'obra filosòfica d'Albert Camus
(2023)En aquest projecte s’elabora una vertical slide de terror que trasllada al jugador l'obra filosòfica d'Albert Camus mitjançant el disseny de sistemes. Per aconseguir-ho, s'ha realitzat un estudi previ ... -
Disseny d'un prototip d'un videojoc seriós per la detecció del bullying
(2022)L'assetjament escolar ha estat sempre una realitat en la vida infantil i adolescent, una realitat que ocupa i preocupa cada dia més a famílies, educadors i terapeutes. Mitjançant l'ús dels videojocs com ... -
Disseny d’un metavideojoc tycoon basat en els E-Sports: Història i evolució dels E-Sports i dels centres lúdics de videojocs
(2018)L’objectiu d’aquest projecte consisteix en el disseny i la realització del Game Design Document (GDD) d’un videojoc d’ordinador basat en una temàtica actualment inexistent: la gestió empresarial d’un ... -
Disseny i implementació d’un prototip d’aplicació d’aprenentatge per a bateria
(2022)Aquest projecte aborda el disseny i la implementació d’un prototip per a l’aprenentatge musical de la bateria electrònica. Aquest prototip permet als usuaris practicar i tocar cançons mitjançant el ... -
El estudio del movimiento animal para la recreación de dragones
(2022)Es desenvolupa un estudi centrat en els dracs, investigant i analitzant-ne la representació en bestiaris, en textos, en mites i llegendes de diferents cultures amb l'objectiu de recrear tres dracs ... -
Estudio teórico y aplicado de la animación y sus técnicas extrapolado al género de videojuegos de lucha con mecánicas 2D
(2022)En aquest projecte, es realitza un estudi focalitzat per investigar el concepte d'animació a través de les diverses definicions donades i estudis històrics realitzats per diversos acadèmics i experts ... -
Evolució de les habilitats cognitives utilitzant Realitat Virtual
(2018)La Realitat Virtual és una simulació computacional on es poden recrear ambients on el subjecte entri en la immersió del joc i pugui interactuar amb el seu entorn. La finalitat del treball és analitzar ... -
El far: Nostàlgia per un futur passat
(2021)El far: Nostàlgia per un futur passat investiga el fenomen retro-futurista, que encara no compta amb cap definició oficial, mitjançat una experiència interactiva 3D, situada en un far del segle XIX, ... -
Flocking sobre paradigma ECS
(2022)Aquest treball tracta sobre la documentació, desenvolupament i anàlisi de models de flocking per a examinar el seu rendiment al comparar implementacions realitzades sobre el paradigma orientat a objecte ... -
La forma sigue a la función: Estudio y modelado de escenarios sobre el Art Deco americano
(2023)Aquest treball pretén fer una recerca en retrospectiva sobre els orígens de l'Art déco, concretament el vessant americà, per a analitzar els punts clau que formen la tècnica, i que va donar pas al ... -
Gamificació de la viquipèdia: Millorar l'estat de salut de la comunitat en les 310 edicions lingüístiques
(2021)Utilitzant una metodologia per ludificar software, es busca millorar el cicle de vida dels nous editors de la Viquipèdia: l’augment de la retenció, participació i evitar l’abandonament. Considerant ... -
Generació procedimental de mapes 2D d’estil Metroidvania
(2022)L’objectiu d’aquest projecte és desenvolupar un generador de mapes 2D de l'estil Metroidvania que compleixi una sèrie de normes i requisits de i que es generi de forma procedimental tal com els jocs del ... -
Gènere i generes: Representació de la identitat de gènere i sexual i com es relaciona amb els gèneres lúdics i narratius dintre el nínxol de itch.io
(2023)Aquesta tesis és un estudi sobre els Queer Games, on es fa una anàlisi sobre una mostra de jocs marcats amb l'etiqueta Queer a la plataforma itch.io i s'extrauran dades i conclusions ...