Visualitzant Grau en Disseny i Producció de Videojocs per data de publicació
Ara mostrant els elements 1-20 de 93
-
Evolució de les habilitats cognitives utilitzant Realitat Virtual
(2018)La Realitat Virtual és una simulació computacional on es poden recrear ambients on el subjecte entri en la immersió del joc i pugui interactuar amb el seu entorn. La finalitat del treball és analitzar ... -
Programació d'un joc Tycoon amb Unity3D
(2018)Aquest treball està enfocat a la implementació del disseny d’un joc tycoon. El disseny ha estat desenvolupat per Eduard Álvarez al llarg del seu treball de final de grau. El joc estarà implementat amb ... -
Ideació i disseny d'un Wargame amb mecàniques d'estil Eurogame
(2018)En aquest treball de fi de grau es realitza el disseny d'un joc de taula wargame amb esdeveniments in-game i un sistema de mapa modular, la temàtica del qual serà La Batalla de Navas de Tolosa acompanyada ... -
Diseño de un juego de plataformas para móvil
(2018)La principal propuesta del trabajo que se va a realizar, consiste en ponerse en la piel de un diseñador de juegos y afrontar toda la fase de preproducción de un videojuego de plataformas con toques de ... -
Disseny d’un metavideojoc tycoon basat en els E-Sports: Història i evolució dels E-Sports i dels centres lúdics de videojocs
(2018)L’objectiu d’aquest projecte consisteix en el disseny i la realització del Game Design Document (GDD) d’un videojoc d’ordinador basat en una temàtica actualment inexistent: la gestió empresarial d’un ... -
Representació de trastorns mentals en un entorn 3D
(2018)En aquest treball s’estudien els símptomes de tres trastorns mentals diferents: l’ansietat, la depressió i l’esquizofrènia, i es relacionen amb moviments artístics. Tot plegat per poder produir un entorn ... -
Wild West i cinema Western dels 60'
(2018)En aquest treball s’ha realitzat una comparació entre els esdeveniments històrics del segle XIX en l’anomenada època de l’Expansionisme Americà amb les narracions de pel·lícules de temàtica western de ... -
Implementació d’un editor de Behaviour Trees a Unity Engine
(2019)Aquest treball es centra en la implementació d’un editor gràfic d’arbres de comportament per al programa Unity Engine. Al llarg de la tesis es mostra l’estat de l’art d’aquest sistema de presa de decisions ... -
L’evolució de la interacció en la realitat mixta
(2019)Aquest treball té com a principal objectiu estudiar la situació actual i evolució de la realitat mixta (MR) així com realitzar una proposta de millora per als futurs videojocs de MR. Per a fer-ho possible, ... -
Modelatge de personatges 3D basat en el món de la Flor i el Salze
(2019)Aquest treball vol donar a conèixer el misteriós món de la Flor i el Salze gràcies a una sèrie de models 3D de personatges d’un possible videojoc MOBA. El principal objectiu és deixar de confondre les ... -
Análisis y estudio de las metodologías ágiles: propuesta híper-ágil para estudios indie
(2019)Les metodologies àgils són unes de les eines més importants a tenir en compte en el desenvolupament de videojocs. Disposar d'una ajuda que resolgui els conflictes de l'equip i faci que aquest vagi en ... -
Diseño de un videojuego tipo RTS asimétrico
(2019)El principal objectiu d'aquest projecte és dissenyar un videojoc tipus RTS amb equips asimètrics per a PC ambientat en un món de fantasia. Per a aquesta comesa, es realitzarà una anàlisi dels referents ... -
El perro doméstico en los videojuegos: análisis de la representación de la figura del perro doméstico y su relación con el ser humano en los videojuegos
(2019)En aquest projecte es realitza una anàlisi sobre la aparició de la figura del gos i la seva relació amb l'ésser humà en els videojocs, precedit d'un estudi sobre la influència tant d'aquest mitjà en els ... -
Diseño y producción de personajes 3D: ambientados en un universo steampunk victoriano distopico
(2019)Aquest document presentarà La creació de set models 3D preparats per a un videojoc doble A de PC. La proposta estètica es basa en la moda steampunk, basant-se específicament en una societat britànica ... -
Videojuegos y trastorno del espectro autista: estudio sobre las preferencias y hábitos de adolescentes con trastorno del espectro autista en relación a los videojuegos
(2019)En este trabajo, se realiza una investigación sobre los hábitos y opiniones que tienen los adolescentes con TEA con escolarización normalizada respecto a los videojuegos comparado con un grupo de control ... -
Creación de una visual vertical slice: Dalca, la otra cara del circo
(2019)Aquest TFG pretén plasmar el procés a seguir per a la creació d’una proposta artística d’una forma estudiada, consistent i versemblant per a un videojoc. El treball culmina en la presentació d’una ... -
Realtime Softbody Physics using Position Based Dynamics
(2021)L’objectiu d’aquest treball és l’estudi de les principals tècniques per a simular deformacions de malles a temps real quan es produeix un impacte físic en un videojoc 3D. És ben sabut que la tècnica ... -
Anàlisi i demostració de la connexió d’una base de dades amb Unity
(2021)L’objectiu d’aquest projecte és analitzar i realitzar la connexió d’una base de dades situada en un servidor extern amb un videojoc en fase prototip desenvolupat amb el motor de jocs Unity. De totes ... -
Implementación de una inteligencia artificial basada en utilidad en Unity Engine
(2021)Una llibreria acompanyada d’una interfície gràfica que permet la creació i edició d’intel·ligència artificial basada en utilitat a UnityEngine. Al llarg d’aquest treball s’exposen els conceptes teòrics ... -
Creación del concept art de un videojuego RPG AA/AAA: Basado en el Modernismo catalán
(2021)Aquest TFG pretén definir una proposta artística per a un videojoc, basant-se en el Modernisme català. Per dur-ho a terme, s’estudiaran el concept art i el Modernisme des dels seus diferents àmbits i ...