Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorTorras i Mancebo, Marc
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2025-09-18T12:18:26Z
dc.date.available2025-09-18T12:18:26Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3177
dc.descriptionTreball de fi de grau - 2024-2025ca
dc.description.abstractL’objectiu principal d’aquest projecte és desenvolupar una estratègia integral de màrqueting per a "La Vroqueta", un nou producte vegà creat dins l'empresa La Broqueta de l'Empordà. Aquesta iniciativa respon a la necessitat d'adaptar-se a les noves demandes del mercat cap a productes sostenibles i respectuosos amb les dietes sense carn. La campanya de màrqueting creada es centra en posicionar La Vroqueta en el segment de broquetes veganes d'alta qualitat, utilitzant tècniques d'anàlisi de mercat, segmentació del públic objectiu i el desenvolupament de missatges clau que ressalten la tradició, la qualitat i la innovació del producte.ca
dc.format.extent81 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherSostenibilitat, broqueta, plant-basedca
dc.titleLa Vroquetaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorCodinas Poch, Lluís


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir