Show simple item record

dc.contributor.authorRonda Lozano, Martí
dc.date.accessioned2025-09-09T10:41:58Z
dc.date.available2025-09-09T10:41:58Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3139
dc.descriptionTreball de fi de grau - 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest treball estudia tot el procés de promoció d’una pel·lícula a Espanya, des dels elements del màrqueting que s’apliquen a les eines i els Mitjans que s’utilitzen. A causa de la poca informació trobada i a l’antiguitat de les fonts, s’ha realitzat una sèrie de 5 entrevistes a diferents professionals de la indústria participants en aquest procés, amb l'objectiu d’actualitzar i complementar la informació trobada. Els resultats han permès l’elaboració d’una estratègia completa que es pot utilitzar com a base per entendre el procés de promoció d’una pel·lícula a l'actualitat.ca
dc.format.extent140 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherMàrqueting, promoció, pel·lículesca
dc.titleCómo vender una película. análisis y actualización del marketing cinematográfico en Españaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorCodó, Jordi


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint