Cómo vender una película. análisis y actualización del marketing cinematográfico en España
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2025Resum
Aquest treball estudia tot el procés de promoció d’una pel·lícula a Espanya, des dels elements
del màrqueting que s’apliquen a les eines i els Mitjans que s’utilitzen. A causa de la poca
informació trobada i a l’antiguitat de les fonts, s’ha realitzat una sèrie de 5 entrevistes a diferents
professionals de la indústria participants en aquest procés, amb l'objectiu d’actualitzar i
complementar la informació trobada. Els resultats han permès l’elaboració d’una estratègia
completa que es pot utilitzar com a base per entendre el procés de promoció d’una pel·lícula a
l'actualitat.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Castellà
Paraules clau
Pàgines
140 p.
Nota
Treball de fi de grau - 2024-2025
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/