Cómo vender una película. análisis y actualización del marketing cinematográfico en España
Ver/Abrir
Autor/a
Fecha de publicación
2025Resumen
Aquest treball estudia tot el procés de promoció d’una pel·lícula a Espanya, des dels elements
del màrqueting que s’apliquen a les eines i els Mitjans que s’utilitzen. A causa de la poca
informació trobada i a l’antiguitat de les fonts, s’ha realitzat una sèrie de 5 entrevistes a diferents
professionals de la indústria participants en aquest procés, amb l'objectiu d’actualitzar i
complementar la informació trobada. Els resultats han permès l’elaboració d’una estratègia
completa que es pot utilitzar com a base per entendre el procés de promoció d’una pel·lícula a
l'actualitat.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Castellano
Palabras clave
Páginas
140 p.
Nota
Treball de fi de grau - 2024-2025
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/