Cómo vender una película. análisis y actualización del marketing cinematográfico en España
View/Open
Author
Publication date
2025Abstract
Aquest treball estudia tot el procés de promoció d’una pel·lícula a Espanya, des dels elements
del màrqueting que s’apliquen a les eines i els Mitjans que s’utilitzen. A causa de la poca
informació trobada i a l’antiguitat de les fonts, s’ha realitzat una sèrie de 5 entrevistes a diferents
professionals de la indústria participants en aquest procés, amb l'objectiu d’actualitzar i
complementar la informació trobada. Els resultats han permès l’elaboració d’una estratègia
completa que es pot utilitzar com a base per entendre el procés de promoció d’una pel·lícula a
l'actualitat.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Spanish
Keywords
Pages
140 p.
Note
Treball de fi de grau - 2024-2025
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/