Browsing Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals by Title
Now showing items 51-70 of 72
-
Pla de Màrqueting - Wedding Planner
(2022)El present treball de final de grau comprèn el desenvolupament d’un pla de màrqueting per Wedding Planet. Una empresa de nova creació basada en l’organització personalitzada d’esdeveniments nupcials ... -
Pla de Màrqueting Element Mediterrani
(2022)En aquest projecte es crea el Pla de Màrqueting i Comunicació de l’empresa Element Mediterrani, una empresa de nova creació dedicada a la realització d’activitats aquàtiques i nàutiques a la Platja ... -
Pla de màrqueting JESUS PEIRO
(2023)Aquest document recull un pla de màrqueting realitzat per a la firma de moda nupcial JESUS PEIRO. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la firma, la competència ... -
Pla de màrqueting per l’escape room Soulbound
(2022-06)Aquest document recull un pla de màrqueting per l’escape room Soulbound, de l’empresa Habitació 13. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la sala, la competència ... -
Pla de màrqueting per un grup de restaurants
(2020)Introducció. La motivació d’aquest projecte és la d’aportar elements per a una millora del pla de màrqueting de tres restaurants de l’illa de Menorca: l’Isabella Beach Club, l’Ivette Beach Club i el ... -
Pla d’Empresa Be Ginius
(2021)El 14 de març del 2020, les nostres vides van fer un gir de 360° a causa de la declaració de l'estat d'alarma i el confinament domiciliari a l'estat espanyol. La por, l'ansietat, el malestar, la ... -
Plan de empresa sobre la creación de una cafetería & pastelería saludable
(2022-06)Este trabajo de fin de grado, consiste en ver la viabilidad que puede tener la creación de una cafetería & pastelería. -
Plan de marketing Orbis Guides
(2020)Orbis Guides és una idea de negoci innovadora que pretén digitalitzar el sector de les guies de viatge i introduir-se al mercat com a principal guia de viatge de la ciutat de Barcelona. L'objectiu ... -
El poder dels petits influencers - Anàlisi del poder de persuasió dels influencers hispanoparlants en funció del nombre de seguidors en el mercat del skateboarding.
(2022-06)Com d’influents són realment els influencers? Valgui la redundància, és difícil saber quin impacte pot arribar a tenir un influencer sobre la seva audiència. Aquesta investigació es proposa mesurar ... -
Presa de decisions del turista-consumidor. La influència EWOM
(2020)Aquest treball té com objecte estudiar sobre si l’eWOM (el boca-orella electrònic) és un component no racional de les decisions que prenen els individus. Amb aquesta finalitat, es pretén investigar ... -
Projecte de viabilitat d’una escola de ball temàtica - Live It Up
(2022-06)Les escoles de dansa actuals poden brindar aprenentatge, valors ètics, però actualment no acostumen a aportar-nos experiència. Arran d’aquest fet neix Live It Up: una nova escola de ball temàtica a ... -
Projecte sobre la creació d’un pla de màrqueting per l’empresa Tunap Sports
(2020)Amb aquest projecte es pretén crear una estructura sòlida per l’empresa Tunap Sports i la seva corresponent implementació en un mercat molt competitiu, trobant les estratègies idònies i el públic ... -
Publicidad en el sector de la moda: Marketing de influencers y bloggers.
(2018)Este trabajo de final de grado, de carácter científico, se ha desarrollado a raíz de los nuevos líderes de opinión que han surgido en las redes sociales, los influencers, y que han conseguido cambiar ... -
Què diu la música sobre tu?
(2018)Estudi de la relació entre la música i les persones en quatre àmbits d’actuació; Laboral, Educatiu, Social i Psicològic, mitjançant dades recollides a partir d’una enquesta a 287 estudiants del Tecnocampus, ... -
Rapida Suministros Industriales S.L.
(2022)Rapida Suministros Industriales is a leading company importing industrial tailoring machine industry in Spain. The company was founded in 1870 in Barcelona, during the industrial revolution and grew ... -
Reusa: creación de un e-commerce de ropa de segunda mano
(2020)Reusa és una botiga e-commerce de roba de segona mà i complements. Neix amb la idea de donar una segona oportunitat de vida a peces que tots tenim a l'armari sense utilitzar però que estan en bon estat. ... -
Simple Wears, e-commerce amb dissenyadors emergents
(2020)Simple wears és una ecommerce que uneix usuaris y dissenyadors emergents. El model de negoci està basat en la venda de productes online, en aquest cas, peces de roba orgànica per a homes i dones, que ...