Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBerrocal Ravenet, Marco
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Indústries Culturalsca
dc.date.accessioned2025-07-24T10:12:36Z
dc.date.available2025-07-24T10:12:36Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3084
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2024-2025ca
dc.description.abstractEl present Treball de Fi de Grau estudia l’efecte que ha tingut el contingut audiovisual per a la millora de la presència online d’un negoci rural sense presència digital prèvia mitjançant l’execució d’una estratègia de màrqueting digital completament orgànica, és a dir, sense mètodes de pagament. D’una banda s’ha creat la seva pàgina web optimitzada visualment i tècnicament, i d’altra banda s’han publicat i comparat diferents formats de contingut audiovisual a les xarxes socials amb l’objectiu de generar visibilitat i trànsit web. Els resultats s’han avaluat mitjançant eines de Google com Analytics i Search Console.ca
dc.format.extent101 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.otherVisibilitat digital, contingut audiovisual, turisme ruralca
dc.titleEl impacto del contenido audiovisual en la presencia online de un negocio de manera orgánica: estrategia de marketing digital audiovisual para una empresa del sector turísticoca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorNavarro-Remesal, Victor


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir