El impacto del contenido audiovisual en la presencia online de un negocio de manera orgánica: estrategia de marketing digital audiovisual para una empresa del sector turístico
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2025Resum
El present Treball de Fi de Grau estudia l’efecte que ha tingut el contingut audiovisual per a
la millora de la presència online d’un negoci rural sense presència digital prèvia mitjançant
l’execució d’una estratègia de màrqueting digital completament orgànica, és a dir, sense
mètodes de pagament. D’una banda s’ha creat la seva pàgina web optimitzada visualment i
tècnicament, i d’altra banda s’han publicat i comparat diferents formats de contingut
audiovisual a les xarxes socials amb l’objectiu de generar visibilitat i trànsit web. Els resultats
s’han avaluat mitjançant eines de Google com Analytics i Search Console.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Castellà
Pàgines
101 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/