El impacto del contenido audiovisual en la presencia online de un negocio de manera orgánica: estrategia de marketing digital audiovisual para una empresa del sector turístico
Autor/a
Fecha de publicación
2025Resumen
El present Treball de Fi de Grau estudia l’efecte que ha tingut el contingut audiovisual per a
la millora de la presència online d’un negoci rural sense presència digital prèvia mitjançant
l’execució d’una estratègia de màrqueting digital completament orgànica, és a dir, sense
mètodes de pagament. D’una banda s’ha creat la seva pàgina web optimitzada visualment i
tècnicament, i d’altra banda s’han publicat i comparat diferents formats de contingut
audiovisual a les xarxes socials amb l’objectiu de generar visibilitat i trànsit web. Els resultats
s’han avaluat mitjançant eines de Google com Analytics i Search Console.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Castellano
Palabras clave
Páginas
101 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/